نشست سیاسی حماسه 9 دی در حوزه امام جعفر صادق (ع) لفور:

فتنه گران در سال 88 دشمنان را امیدوار کردند

کسانی که فتنه‌ی سال 88 را شروع کردند به کار کشور ضربه‌ی سختی زدند، اگر این فتنه نبود، بلاشک کارهای گوناگون کشور بهتر پیش میرفت، انها دشمنان را امیدوار کردند و روحیه دادند به کسانی که علیه نظام اسلامی جبهه‌بندی کرده‌اند و یک جبهه‌ای تشکیل داده‌اند.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۳۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومي و تبليغات ناحيه مقاومت بسيج سوادكوه شمالي به مناسبت فرا رسيدن حماسه بزرگ 9 دي ملت ايران در سال 1388 واحد سياسي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سوادكوه شمالي اقدام به برگزاري نشست سیاسی و تبیین و روشنگری در زمینه ابعاد مختلف فتنه سال 88 و حماسه مردم در روز 9 دی با سخنراني برادر حميد جعفري مسئول تأیید محتوای سپاه کربلا و از هاديان سياسي برتر استان مازندران در مسجد ابندان منطقه لفور نموده است.

حميدجعفري کارشناس مسائل سياسي در اين نشست سیاسی  كه با حضور بسیجیان و مربيان حلقه هاي صالحين و فرمانده پایگاه و حوزه امام جعفر صادق (ع) وحوزه خواهران  حضرت فاطمه (س) برگزار گرديد، با اشاره به فتنه 88 اظهار داشتند: کسانی که فتنه‌ی سال 88 را شروع کردند به کار کشور ضربه‌ی سختی زدند. اگر این فتنه نبود، بلاشک کارهای گوناگون کشور بهتر پیش میرفت. اینها دشمنان را امیدوار کردند و روحیه دادند به کسانی که علیه نظام اسلامی جبهه‌بندی کرده‌اند و یک جبهه‌ای تشکیل داده‌اند. جعفری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت:هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می کند، دست خدای متعال را ، دست قدرت، روح ولایت را، روح حسین بن علی (ع) را می بیند، این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما ها انجام بگیرد.وی افزود:همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمود؛ خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها