خبرهای داغ:

همایش ائمه جمعه، جماعت و فرماندهان بسیج در مهاباد برگزار شد

همایش ائمه جمعه، جماعت، هیئت امنا مساجد مهاباد و فرماندهان بسیج در هفته بسیج در مجتمع طلائیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۰۶۴۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و فرمانده سپاه شهرستان مهاباد در این همایش گفت: طالبان و داعش مولود استکبار هستند و رژیم صهیونیستی نیز حامی اصلی داعش و وهابیت می باشد.

سردار دلاور رنجبرزاده اظهار کرد: داعش آخرین نفس های خود را می کشد و علت آن وحدت اقوام عراق است که در این بین نقش علمای گرانقدر در این پیروزی بسیار تعیین کننده بوده است.

وی افزود: روحانیون در دوران دفاع مقدس هم با مشارکت در جنگ و جهاد، مردم را نیز به دفاع از کشور و جهاد در راه خدا تشویق می کردند و این تاثیر همواره در اسلام وجود داشته است.

سردار رنجبرزاده با بیان اینکه اکنون نیز دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به میدان آمده است، گفت: دشمن از فرهنگ عاشورایی ما هراس دارد و در کنار آن می داند فریضه امر به معروف و نهی از منکر حافظ فرهنگ اسلامی است بر این اساس دشمنان به دنبال گرفتن ارزش ها از جامعه اسلامی ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه بالاترین فرهنگ ایران، فرهنگ قرآنی و فرهنگ مسلمانی است، بیان کرد: بالاترین تاثیر در مردم در طول تاریخ انقلاب از زبان روحانیون بوده که همواره مردم را به وسیله قرآن به وحدت و امر به معروف و نهی از منکر دعوت کرده اند و نقش روحانیون برای ملت ایران همواره سازنده بوده است.

فرمانده سپاه مهاباد همچنین با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یادگار امام راحل است و از همه اقشار، قومیت ها و مذاهب تشکیل شده است، ثمره و نتیجه بسیج در دوران دفاع مقدس در دفاع از کشور خود را نشان داد و در پیروزی های رزمندگان اسلام نقش تعیین کننده ایفا کرد.

سردار رنجبرزاده اظهار کرد: در حال حاضر نیز بسیج به عنوان نعمت الهی به کشور اقتدار و امنیت بیشتری بخشیده و فرهنگ بسیج حفظ ارزش ها و آرمان انقلاب و امام راحل را به دنبال دارد.

ارسال نظرات