خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه شاهین دژ:

دانش آموزان امروز باید مسلح به بصیرت باشند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در مراسم صبحگاه مشترک در دبیرستان نظامی گنجوی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود یاد آور شد: دانش آموزان امروز باید مسلح به بصیرت باشند تا بتوانند درک صحیحی از مسائل را داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۰۵۸۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
سرهنگ تقی نجمی دانش آموزان را افسران جنگ نرم خطاب کرده افزود: همت و تلاش علمی همراه با تعهد مکتبی و اسلامی فرهیختگان ما را در رسیدن به قله های افتخار و خود باوری یاری خواهد کرد.

وی تلاش دشمن را در خصوص حمله به افکار دانش آموزان ایرانی را تلاشی بی ثمر و آب در هاون کوبیدن خطاب کرده افزود: با وجود معلمین دلسوز و فداکار و و پایبندی به ارزشهای ناب محمدی هجمه دشمنان به دانش آموزان خنثی می شود .

نجمی توجه عمیق دانش آموزان را نسبت به رعایت شئونات اسلامی را مد نظر قرار داده و گفت: اگر بخواهیم در جامعه پاک و بی آلایش زندگی کنیم باید اهداف مهم و ضروری و شئونات اسلامی در مدارس مد نظر قرار گیرد .

وی الگو بودن معلمین را برای دانش آموزان از مولفه های مهمی برشمرد که می تواند در آینده و طرز تفکر دانش آموزان موثر واقع شود .

فرمانده ناحیه شاهین دژ در این صبحگاه با اشاره به شهید فهمیده و ایثاری که کردند خاطر نشان ساخت: اگر ما امروز به شهید فهمیده افتخار می کنیم ناشی از این است که او با بصیرت راه خود را شناخت و با هدف دفاع از میهنش جان خود را آماج سهمگین ترین حمله های جور زمانه قرار داد .

وی تاکید کرد: امروز در میهن اسلامی تمامی دانش آموزان و فرهیختگان و دانشجویان ما صاحب این بصیرت هستند و هر کدام شهید فهمیده های زمان بوده و هستند و خواهند بود چرا که در دامان پاک و مقدس شرع اسلام پرورش می یابند و تحت تعلیم غنی ترین معترف اسلامی و قرآنی به مدد دلسوزان بزرگوارشان هستند .

ارسال نظرات