خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بوکان برگزار می شود

همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه ( 2 مهر ماه) در بوکان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۱۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه ( 2 مهر ماه) در بوکان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بوکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، از ضرورت همکاری متقابل اعضای ستاد همایش بزرگ پیاده روی در برگزاری هر چه مطلوب تر این برنامه تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری تصریح کرد: در همايش بزرگ پیاده روی خانوادگی که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و با حضور ورزشكاران و مردم ورزش دوست بوکان برگزار خواهد شد جوایزی از قبیل دوچرخه ورزشی، کارتهای اعتباری نقدی و دهها جایزه نفیس دیگر، به قید قرعه به شرکت کنندگان در همایش اهدا می شود.

وی به نقش و جايگاه چنين مراسماتي در سراسر جهان در راستاي ارتقاي شاخص هاي سلامت مردم، به اهيت ورزش و تندرستي در تعاليم و آموزه هاي دين مبين اسلام اشاره كرده و بيان نمود: با توجه به اين مفاهيم اهميت موضوعات مرتبط با ورزش هاي همگاني و مسايل مرتبط با سلامت و تربيت بدني ارزش مضاعفي به خود مي گيرد.

مظاهری با اشاره به اینکه همایش پیاده روی خانوادگی یکی از برنامه هایی است که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می شود، افزود: در برنامه های گذشته شاهد استقبال خوب مردم بوکان از این نوع همایش ها بودیم پس لازم است با همکاری همه دستگاه های مربوطه کلیه نقاط ضعف این همایش که در سالهای گذشته مشهود بوده مرتفع گردد.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: این همایش بزرگ پیاده روی روز جمعه و از ساعت 8 صبح آغاز خواهد که محل تجمع اولیه در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات