خبرهای داغ:
در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور:

توقف سردار بوکان در گرمای سوزان بندر عباس

تیم سردار بوکان در هفته سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گرمای سوزای ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در مقابل حریف خود آلومنیوم هرمزگان با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۱۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال سردار بوکان در ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس مهمان تیم قدرتمند آلومنیوم هرمزگان بود.

در این دیدار تیم سردار بوکان که بعد از شکست در مقابل شهرداری ارومیه و کنار رفتن از جام حذفی پا به آورد گاه سوم لیگ دسته دوم فوتبال گذاشته بود در گرمای سوزان بندر عباس مقابل حریف ته جدولی خود متوقف شد.

تیم سردار بوکان در گرمای طاقت فرسای بندر عباس با نتیجه یک بر یک در برابر حریف ته جدولی خود متوقف شد و جمع امتیازات خود را در پایان هفته سوم به چهار رساند.

تیم سردار بوکان هم اکنون با یک برد و یک باخت و یک تساوی با اختلاف 3 امتیازی نسبت به صدر نشین در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

گل تساوی بخش سردار در این دیدار توسط بهمن طهماسبی در دقیقه 60 بازی به ثمر رسید.

تیم سردا در این بازی با ترکیب رضامیزانی، مهدی بامداد، محمدمولا، فرهادفراهانی،حبیب افرا، امیرعباسی، حامدنوراللهی، ناصراحمدنژاد، فرشید طوری، سیدرضا امیری و بهمن طهماسبی به مصاف حریق خود رفت.

قضاوت این دیدا را نیز حسین خیرده، مصطفی غلامی، سعیدزیبا و رضاکریمی از شیراز برعهده داشتند.

تیم سردار در گروه سوم این رقابت ها آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر، شهرداری همدان هم گروه است.


ارسال نظرات