خبرهای داغ:
مربي بصيرتي حوزه كوثر سپاه خوي:

انتقال ارزش هاي ديني با ترويج سبك زندگي اسلامي ميسر است

در راستاي آشنايي حلقه هاي جوان و نوجوان پايگاه معصومه(س)حوزه كوثر سپاه خوي با آسيب هاي فضاي مجازي و دنياي اينترنت نشست سبك زندگي اسلامي در مسجد صاحب الزمان(عج) اين شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۱۴۹۶۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مربي بصيرتي حوزه كوثر سپاه خوي در نشست فرهنگ ساز ي سبک زندگی اسلامی خاطر نشان كرد: استكبار جهت ترويج فرهنگ غلط خود به جاي فرهنگ اسلامي دست به دامن فضاي مجاز ي و اينترنت شده و با فريب و اغفال جوانان سعي در به گمراهي كشيدن آينده سازان كشور هاي اسلامي را دارد.

خواهر بسيجي رباب شرزواني فرهنگ غرب را نابودکننده‌ دیگر فرهنگ ها عنوان و اذعان‌داشت: ورود غربی‌ها به هر جایی، سبب نابودی فرهنگ های بومی و از بین بردن بنیان‌های اساسیِ اجتماعی می شود.

وي گفت: با بررسي خانواده هايي كه ارتباط و تعامل در آنها كم شده و يا قطع شده در مي يابيم كه علت بیشتر اختلافهاي خانواده‌ها بحث فرهنگی است تا بحث مالی.

شرزواني در ادامه به آسیب هایی که برای خانواده از سوی فضاي مجازي ناشی می‌شود اشاره کرد و به راهکارهای مقابله با آن پرداخت و اظهارداشت: خانواده‌ها باید پس از شناسايي مشکلات این فضا به مقابله با آن بپردازند.

وی در پايان یادآور شد: برای این موضوع باید مراقبت جدی از جانب خانواده‌ها به عمل آید همچنین استفاده از فضای مجازی و تکنولوژی ،باید کنترل شده باشد

گفتني است حلقه ها ي جوان و نوجوان صالحين پايگاه حضرت معصومه (س) سپاه خوي سوالات و شبهات خود را پيرامون فضاي مجازي، شبكه هاي اجتماعي و بازي هاي اينترنتي مطرح و مربي بصيرتي با صبر و پايداري پاسخ داد.

ارسال نظرات