خبرهای داغ:

اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در اقلید

اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده با حضور مسؤولان شهرستانی و مردم اقلید در میدان شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۳۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

  اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده با حضور مسؤولان شهرستانی و مردم اقلید در میدان شهدای این شهر برگزار شد.

امام‌جمعه اقلید در این همایش با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی، بر لزوم شرکت در برنامه‌های فرهنگی مذهبی تأکید کرد و اظهار داشت: فردی که در این راستا کوتاهی کند در پیشگاه خداوند مسؤول است.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی به آیات قرانی و روایات اسلامی اشاره کرد و با سفارش به توجه به سوره نور و احزاب گفت: هر شخصی در هر پست و مقام و جایگاهی نسبت به مسائل فرهنگی، مذهبی و... اجتماع مسؤول است و باید با امربه‌معروف و نهی از منکر به روش صحیح و مؤثر در راستای ترویج بهتر و بیشتر معارف والای اسلام بکوشد.

طالبی بابیان اینکه برخی افراد از روی جهالت و ناآگاهی دچار گمراهی شدند، عنوان داشت: باید سخن صحیح و حساب را به گوش مردم رساند چراکه همگان به حرف شیوا و منطقی گوش می‌کنند و می‌پذیرند ازاین‌رو باید تخصصی و درست به امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و با بصیرت‌افزایی در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی و مقابله کرد.

به گزارش فارس، این همایش به مناسبت 21 تیرماه روز جهانی عفاف و حجاب و باهدف آغاز حرکتی دیگر درراه مبارزه و مقاومت در مقابل هجمه به کیان فرهنگ اسلامی ایران و حرکت مذبوحانه آمیخته به دیکتاتوری و خشونت در ترویج بی‌بندوباری و اباحه‌گری به همت بسیج و همکاری ادارات شهرستانی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها