خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی مطرح کرد

برگزاری مسابقات جایزه بزرگ والیبال بین تیم‌های مطرح دنیا در ارومیه

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان ‌امسال میزبان مسابقات مختلف ورزشی در سطح بین‌المللی می‌شود، گفت: مسابقات چهار جانبه جایزه بزرگ والیبال بین تیم‌های مطرح دنیا در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۵۰۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عبدالله چمن‌گلی در جمع خبرنگاران که در هتل آریای ارومیه برگزار شد اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی امسال میزبانی مسابقات مختلف ورزشی در سطح بین‌المللی را بر عهده می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: این مسابقات شامل پاراگلایدر، کاراته، تنیس، جام جهانی کودک، مسابقات شطرنج و کشتی آزاد و فرهنگی در رده سنی خردسالان و نونهالان است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، استان آذربایجان‌غربی در دهه مبارکه فجر میزبان مسابقات وزنه‌برداری و دو و میدانی است.

چمن‌گلی از برگزاری مسابقات چهار جانبه جایزه بزرگ والیبال بین تیم‌های مطرح دنیا در ارومیه خبر داد و بیان کرد: این تورنمنت، بین قدرت‌های برتر دنیا شامل ایران، ایتالیا، لهستان و برزیل برگزار شده و اگر منابع مالی آن که 700 میلیون تومان است تامین شود، برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن، تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان امسال در ارومیه برگزار شده که میزبانی آن نیازمند دو میلیارد تومان است.

چمن‌گلی اظهار داشت: امسال، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح بین‌المللی سبب جذب چهار تا پنج هزار نفر گردشگر خارجی به استان آذربایجان‌غربی می‌شود.

ارسال نظرات