خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری:

حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس ضربه سنگيني بر پیکره اسرائیل وارد می سازد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس به مانند ضربه سنگيني بر پیکره اسرائیل بوده و به حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای این رژیم نشان دهد که وحدت و اتحاد ملت های مسلمان از هر سلاح و بمبی قدرتمندتر است .
کد خبر: ۸۷۰۳۶۲۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمين عسگر ديرباز در تشريح اهميت روز جهاني قدس و لزوم حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز جمعه گفت: با توجه به اينكه حمايت از فلسطين يكي از آرمان هاي انقلاب اسلامي بشمار مي رود از اين رو امام خميني(ره) با نامگذاري اين روز موضوع فلسطين را براي هميشه در جهان اسلام احيا کردند.

وي تصريح كرد: حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز قدس به مانند ضربه سنگيني بر پیکره اسرائیل بوده و به حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای این رژیم نشان دهد که وحدت و اتحاد ملت های مسلمان از هر سلاح و بمبی قدرتمندتر است .

عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: متاسفانه همانطور كه در خبرها نيز شنيده مي شود با نزديك تر شدن به روز جهاني قدس رژيم غاصب اسرائيل فشارهاي و سخت گيري هاي سنگینی را عليه مسلمانان فلسطين انجام مي دهد كه همه اينها را مي توان ناشي از ترس اسرائيل از قدرت مردم فلسطین دانست.

حجت الاسلام ديرباز با تاكيد بر وحدت امت های اسلامی در مقابله با ظلم و جنايت هاي رژيم صهيونيستي گفت: مسلمانان بایستی تلاش كنند تا با همبستگي، اقتدار و وحدت رويه در دفاع از مردم فلسطين و نابودي رژيم اشغالگر قدس از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وي ارتباط برخي كشورهاي اسلامي با رژيم غاصب اسرائيل را نوعي بي خردي سران اين كشورها عنوان كرد و افزود: دولت مردان اين كشورها مطمئن باشند كه روزي دود اين آتش به چشم خودشان خواهد رفت.

عضو مجلس خبرگان رهبري اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودي رژيم صهيونيستي در 25 سال آينده نیز افزود: همواره تاریخ نشان داده که پيش بيني رهبران ديني استناد الهي داشته و اکنون نیز با نگاهی بر روند تحولات منطقه می توان فروپاشی این رژیم جنایتکار را مشاهده کرد.

ارسال نظرات