خبرهای داغ:

نخستین سامانه هوشمند دفاتر نمایندگان مجلس در ارومیه رونمایی شد

نخستین سامانه هوشمند دفاتر ارتباطات مردمی نمایندگان مجلس در دفتر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۵۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از این سامانه که برای نخستین بار در کشور از آن رونمایی شد اظهار داشت: در این سامانه به منظور تکریم مردم و جلوگیری از اتلاف وقت از یک سو و از سوی دیگر فراهم کردن امکان پیگیری اقدامات انجام گرفته بر روی درخواست‌های مردم همه اقدامات بصورت الکترونیک انجام شده و تمام درخواست‌ها به سازمان‌های مختلف ارجاع داده می‌شوند.

روح الله حضرت‌پور گفت: جلوگیری از سردرگمی مردم و ایجاد یک بستر آسان و فراگیر برای همه اقشارمردم و کاهش رفت و آمد و هزینه‌ها از جمله اهداف نخستین سامانه ارتباط مردمی و مدیریت درخواست‌های دفتر نمایندگان مجلس است.

وی گفت: این سامانه با استفاده از آخرین فناوری طراحی سیستم‌های نرم افزار و با ترکیب شبکه مخابراتی پیام کوتاه با شبکه اینترنتی طراحی شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در هر مکان و زمان می‌توانند از طریق مراجعه به وبگاه pr. hazratpour. com و یا تنها با ارسال درخواست خود از طریق پیام کوتاه به شماره 3000909076 به این سامانه متصل شده و ضمن امکان ارسال درخواست خود تمامی اقداماتی که بر روی درخواست خود را که توسط دفتر نماینده محترم و یا توسط سازمان‌های مقصد صورت گرفته است را از طریق کد پیگیری مربوطه تعقیب کنند.

وی گفت: در بخش مدیریتی این سیستم، یک نرم افزار جامع برای مدیریت درخواست‌های مردم و نظارت و پیگیری آن‌ها تا حصول نتیجه از سازمان‌های مرتبط در اختیار مدیریت سیستم قرارگرفته است که علاوه برمدیریت کامل بر درخواست‌ها از قبیل ارجاع، ویرایش، چاپ و پیگیری می‌تواند گزارشات مختلفی را از درخواست‌های ارجاعی به سازمان‌های مختلف بر اساس پارامتر متفاوت استخراج کند.

حضرت‌پور افزود: این سامانه امکان ارتباط دوسویه با اقشار مختلف مردم و مدیران را از طریق امکان ارسال پیامهای کوتاه، انجام نظرسنجی‌های هدفمند و پیام‌های انبوه را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات