خبرهای داغ:
رئیس مجمع شورای عالی بسیج آذربایجان غربی:

مدیران در جلسات صرفا به ارائه گزارش های آماری عملکردی نپردازند

جلسه مجمع شورای عالی بسیج استان، در دفتر نمایندگی ولی فقیه و با حضور دبیر مجمع و روسای کارگروه های این شورا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۸۴۸۱۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دبیر شورای عالی بسیج استان در این جلسه ضمن بیان راهکارهایی در راستای پیشبرد اهداف شورا، بیان داشت: برای پیشبرد اهداف شورا باید با مسائل انتحاری و طلبکارانه برخورد کنیم چرا که اگر چنین نباشد، اهداف شورا هرگز تحقق نخواهد یافت.

ذوالفقار صادقی افزود: کارگروه ها و اقشار مختلف شورا باید ساختار سازی شوند، چراکه بدون ساختارسازی و انسجام بخشی نمی شود کاری انجام داد.

صادقی خاطرنشان کرد: همانطورکه می بینید، در برنامه هایی که توسط مجمع در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار میشود همه اقشار مردم حضور دارند و این خود یک ساختارسازی است.

در ادامه این جلسه، پس از ارائه گزارش عملکرد یکساله توسط دو کارگروه کشاورزی و اصناف، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه استان و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به ذکر فیوضات این ماه مبارک پرداخت.

رئیس شورای عالی بسیج استان، داشتن جدیت و پشتکار در تمام امور را مهم ترین عامل موفقیت دانسته و اظهار داشت: اگر می خواهیم همیشه کارها مطابق برنامه ریزی پیش رفته و شاهد پیشرفت در امورات باشیم، باید جدیت و در کنار آن نظم را بعنوان اولویتهای اصلی در دستورالعمل انجام کارها قرار دهیم.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه حدود یک سوم از سال را تعطیلات تشکیل میدهند اذعان داشت: برای استفاده بهتر از تعطیلات هم باید برنامه ریزی و نظم داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با بیان این مطلب که جلسات را تنها برای ارائه گزارش تشکیل ندهیم، متذکر شد: در جلسات مشکلات و آسیب های موجود در جامعه را احصاءکنیم و به فکر تولید راهکار و ارائه ایده و نظر باشیم.

وی افزود: برای تولید راهکار باید تفکر و اخلاص بسیجی وار داشته باشیم، زیرا که علم و دانش، ماورایی است و ازجانب خداوند افاظه میشود.

رئیس شورای عالی بسیج استان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه درآمد سرانه آذربایجان غربی نسبت به میانگین درآمد سرانه سایر استان ها 50 درصد پایین تر است، وضع معیشتی مردم استان را نامناسب دانست.

ارسال نظرات