امام جمعه برازجان خبر داد

تشکیل ستاد نیمه شعبان در تمام شهرها و بخش‌های دشتستان

امام جمعه برازجان از تشکیل ستاد نیمه شعبان در تمام شهرها و بخش‌های دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۳۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴



 



به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح پیش از ظهر امروز در نشست مسؤولان دشتستان اظهار داشت: توجه به حوزه فرهنگی و اجتماعی امری لازم و ضروری است که باید مورد تأکید مسؤولان و متولیان امور قرار گیرد.

وی افزود: دشمن با تهاجم فرهنگی برای ضربه زدن به نظام اسلامی وارد شده و جوانان و نوجوانان باید مراقب باشند و همچنین باید فرهنگ‌سازی نیز در این زمینه انجام شود.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: مسؤولان نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان و شهرستان باید در زمینه افزایش محتوای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی اهتمام ورزند و باید کاری کنیم که جوانان این منطقه، جذب برنامه‌های فرهنگی و دینی شوند و به سمت فعالیت‌های غیرفرهنگی کشیدن نشوند.

مصلح تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین مسائل در جامعه اسلامی است و آمران به معروف و ناهیان از منکر باید در هدایت سایر افراد، دقت لازم را داشته باشند و از توهین خودداری کنند.

وی به فرارسیدن ماه شعبان اشاره و بیان کرد: ماه شعبان ماه بزرگ و بابرکتی است و میلاد ائمه اطهار (ع) در این ماه قرار دارد که باید مراسمی در خور شأن ایشان برگزار کنیم.

امام جمعه برازجان از تشکیل ستاد نیمه شعبان در تمام شهرها و بخش‌های دشتستان خبر داد و گفت: امیدواریم جشن‌های نیمه شعبان در این شهرستان با بالاترین کیفیت و با محتوای خوب برگزار شود و مردم نیز استقبال لازم را داشته باشند.

 

ارسال نظرات