یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

سود تسهیلات بانکی باید برای واحدهای تولیدی کاهش یابد

مژگان پیرنیاپور گفت:بسیاری از تولیدکنندگان نیازمند سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی هستند تا واحد تولیدی شان تداوم فعالیت اقتصادی داشته باشد، بهتر آن است که سود تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی کاهش یابد.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۰۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
مژگان پیرنیا پور کارشناس مسائل اقتصادی و تولید کننده صنایع دستی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبری معظم و ارائه ده فرمان اقتصاد مقاومتی فاصله بسیاری تا عمل به این فرامین دیده می‎شود چراکه دولت حمایت لازم و کافی از تولیدکنندگان ندارد.

وی با بیان اینکه دولت از ظرفیت بسیج برای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی بهره بگیرد افزود: آنچه انتظار می‎رود دولت از ظرفیت عظیم نیروی انسانی کاردان و متعهد بسیجی بهره بگیرد تا بتواند اقتصاد مقاومتی را عملیاتی سازد.

این تولید کننده خاطر نشان کرد: به طور تقریبی 4 سال است واحد تولیدی را راه اندازی کرده‎ ام و اقشار بانوان آسیب پذیری همکاری دارند که بسیاری از آنها توانایی تامین خوراک خانوار را ندارند لذا نمی‎توانند باز پرداخت تسهیلات وام خود اشتغالی را داشته باشند.

پیرنیا در خاتمه افزود: بازار فروش برای تولید کنندگان میسر نیست و بسیاری از تولیدکنندگان نیازمند سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی هستند  تا واحد تولیدی شان تداوم فعالیت اقتصادی داشته باشد، بهتر آن است که سود تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی کاهش یابد.
ارسال نظرات