خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت در پلدشت

نشست هماهنگي و برنامه‌ريزي سي و چهارمين دوره مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌آموزان شمال استان آذربایجان غربی به ميزباني شهرستان پلدشت در سالن اجتماعات فرمانداری اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۹۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید نقی دوز دوزانی امام جمعه محترم پلدشت در اين جلسه برگزاری مسابقات قرآنی را در این شهر اقدامی پسندیده برای حاکم کردن فرهنگ قرآنی در سطح جامعه عنوان کرد و افزود: آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با آموزه‌های قرآنی موجب کم شدن و رخت بستن

معاون فرماندار پلدشت نيز در این نشست ، میزبان بودن این شهرستان را در برگزاری این دوره از مسابقات مهم عنوان کرد و گفت: دستگاه‌ها و ادارات مختلف باید در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کنند تا اين مسابقات با شکوه‌ برگزار گردد.

وي ابراز امیدواری كرد بتوانيم با یاری خداوند ميزبان خوبي براي دانش آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات قرآني باشیم تا آنان با خاطره خوب شهرستان پلدشت را ترك كنند.

همچنين در اين جلسه مسئولین ادارات و نهادها به بيان نظرات و اقدامات حوزه كاري خود و نيازهايي كه براي انجام شايسته ميزباني مسابقات قرآنی در سطح شهرستان لازم است، پرداختند.

ارسال نظرات