خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سردشت؛

سپاه و بسیج، طلایه دار اقتصاد مقاومتی در کشورند

سرهنگ مرادی گفت: بسیج با در اختیار داشتن منابع اندک و با هدف رونق تولید ، اقدامات خوبی را انجام داده است که بخش کشاورزی و پرورش دام و طیور بشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۶۵۵۴۹۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ موسی مرادی فرمانده سپاه سردشت با تبریک سال جدید گفت: سال 1395 که با رهنمود مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده می تواند سال جهش اقتصادی در کشور باشد.

وی اولین گام در عمل به شعار محوری سال را، داشتن باور قلبی به آن دانست و گفت: برای ایجاد تحول اساسی در اقتصاد کشور باید تا بن دندان به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشت و از نگاه سطحی و تخیلی به آن اجتناب کرد.

سرهنگ مرادی با ابراز گله مندی از عدم اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در کشور تصریح کرد: در برنامه ریزی ها و اقدامات اقتصادی نشان خاصی از قاطعیت و جدیت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دیده نمی شود و با این نگاه نمی توان اقتصاد ملی را شکوفا کرد.

فرمانده سپاه سردشت سپاه و بسیج را طلایه دار تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و اضافه کرد: بسیج با در اختیار داشتن منابع اندک و با هدف رونق تولید، اقدامات خوبی را انجام داده است که بخش کشاورزی و پرورش دام و طیور بشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: بسیج با نگاه رونق تولید، تعدیل بازار و ایجاد اشتغال به اقتصاد مقاومتی می نگرد و این نگرش مبتنی بر اهداف کلان و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبریست.

سرهنگ مرادی در آخر تصریح کرد: بسیج آمادگی دارد تا همچون حضور مثال زدنی خود در جنگ تحمیلی ، در جهاد اقتصادی نیز خالق حماسه های ماندگار و به یاد ماندنی باشد.

ارسال نظرات