زیارت بامعرفت 35/

مبلغ پروری در اردوهای راهیان نور یکی از کارهای فرهنگی است

مسئول فرهنگی سازمان اردویی سپاه قدس گیلان گفت:سعی کرده ایم در راهیان نور مبلغ خوبی برای شهدا باشیم و مبلغ پروری کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۳۴۱۳
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
محمد حسن نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به اهواز اظهار کرد: بسیاری از افراد گمشده های خود را در قالب کاروان های راهیان نور پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه به عینه دیده است خانومی جشن تولد 3 سالگی خود را در سرزمین نور گرفته است، افزود: این خانم ادعا می کرد که از وقتی وارد این سرزمین شده خود واقعیش را پیدا کرده و جشن تولدش را در این مکان برگزار می‌نماید.
مسئول فرهنگی سازمان اردویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در یادمان ها، شهدا به صورت مستقیم با زائران صحبت می‌کنند، گفت: زائری که 17 سال مشکل داشت با ورود به این سرزمین شفا پیدا کرده است.
نصیری با بیان اینکه سعی کرده ایم مبلغ خوبی برای شهدا باشیم و مبلغ پروری کنیم، تصریح کرد: سرزمین نور به قدری تاثیر گذار است که وقتی جوانی و یا فردی به این مکان می‌آید باری دیگر دوباره با خانواده ا به سرزمین شهدا برمی گردد.
وی خاطرنشان کرد: بستر آمدن به یادمان های شهدای جنوب کشور باز است و هر کسی اراده کند با کمترین هزینه ممکن می تواند به این سرزمین بیاید.
مسئول فرهنگی سازمان اردویی سپاه قدس گیلان اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان گیلان برنامه ای مانند رزم شب مردان آسمانی که هم اکنون در جنوب برپا می شود، در گیلان برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات