امام جمعه بوشهر:

شهدای قرآنی همنشین با نور و بال عروجی قرآنی نشستند

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه کتابی که باید انسان‌ها را هدایت کند باید دارای مقام عرشی باشد که این کتاب نورانی قرآن است، ادامه داد: شهدا قرآنی همنشین با نور و بر بال عروجی قرآنی نشستند که این خود از بزرگترین نعمت‌ها است.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۲۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱





 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در همایش تجلیل از خانواده های شهدای قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: قرآنی بودن، جهاد کردن در راه خدا و شهادت از سه ویژگی بارز شهدای قرآنی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد: قرآن کتاب سوق دهنده انسان ها از تاریکی و ظلمت به سمت نور است که شهدای قرآنی توانستند به این مقام ارزشمند دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کتابی که باید انسان‌ها را هدایت کند باید دارای مقام عرشی باشد که این کتاب نورانی قرآن است، ادامه داد: شهدا قرآنی همنشین با نور و بر بال عروجی قرآنی نشستند که این خود از بزرگترین نعمت‌ها است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: انسان‌ها چون همواره در حال از دست دادن حیات خود هستند در زیانند ولی شهدا و به‌ویژه شهدا قرآنی همیشه زنده و نزد خداوند بهره می برند.

وی در ارتباط با روز قرآنی استان بوشهر گفت: روز وفات آیت الله معتقد اهرمی که به عنوان روز قرآنی استان بوشهر نامگذاری شده باید به عنوان قلب قرآنی ایام سال در استان بوشهر باشد و خونی قرآنی به کل ایام سال این استان بدهد.

ارسال نظرات