خبرهای داغ:

بیانیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بمناسبت هفته بسیج

در آستانه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور امام خمینی (ره) نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بیانیه ای را به همین مناسبت صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۱۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، متن بیانیه به دین شرح است:

بسمه تعالی

بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است كه شكوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد. حضرت امام خمینی « رحمت ا... تعالی علیه »

هفته بسیج یادآور دلاورمردی انسانهای بزرگی است که مسیر را برای درخشش ایران اسلامی هموار کردند . اعتقاد قلبی دارم در هر میدانی که بسیج و تفکر بسیجی حضور داشته برکات بی شماری نصیب انقلاب شده است که هر روزه ارتزاق از میوه های آن کام ملت را شیرین می کند . امروز اگر شاهد بیداری و خداجویی در ملت های دیگر هستیم تاثیر گرفته از بسیج مردمی ملت ایران است که همچون ستاره ای تابناک بر آسمان رفیع انسانیت تلالو دارد .

بسیج و بسیجی یادگاری است که نهال آن توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی « رحمت ا... تعالی علیه » غرس شده و امروزه نیز توسط رهبر فرزانه انقلاب « مدظله العالی » آبیاری و نگهداری می شود و بحمدا... به درخت تناوری تبدیل شده است که هیچ طوفانی توان تکاندن آن را ندارد.

نیک می دانیم بسیج نهاد عظیم اسلامی و انقلابی است که طریقه صحیح زیستن را بر همگان می آموزد و راه را از چاه نشان می دهد . بسیج نهادی است که وابستگان به آن در مقابل هجمه های شدید دشمن ایستادند و لحظه ای از عهد خود با ولی امرشان عقب ننشستند. بسیجی راست قامتی است که فریب زر و زور و تزویر را نخورده و نخواهد خورد و هیچگاه حسین زمان را به مسلخ تاریخ نخواهد برد.

اینجانب به نوبه خود هفته بسیج را بر همه دریادلان استوار تبریک عرض نموده و از حضرت احدیت خواستارم بسیجیان حضرت روح ا... را در طی طریق انقلاب ثابت قدم نگه دارد . آرزو می کنم هیچگاه شما بسیجیان را خارج از صحن ارادت و دوستداری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » نبینم و امیدوارم همواره فرمایشات معظم له راهگشای مسیرتان باد .

والسلام علی عبادا... الصالحین

سید مهدی قرشی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

ارسال نظرات