مقابله با تهدیدات دشمن با آمادگی بسیج در رزمایش به نمایش می آید

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان دارای ابعاد مختلفی است آمادگی برای مقابله را با ابعاد مختلف از برنامه های بسیجیان دانست.
کد خبر: ۸۵۹۵۰۲۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی، محمد ابراهیمی در نشست خبری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن شهرستان سوادکوه‌شمالی به برگزاری سالانه رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن در کشور اشاره کرد و گفت: بالا بردن توان رزمی و تقویت انسجام بسیجیان و آموزش‌های مختلف دفاعی و رزمی از اهداف برگزاری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن است.

وی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان دارای ابعاد مختلفی است و ما باید آمادگی خود را برای مقابله با آنان حفظ کنیم، اظهار کرد: حفظ دائمی آمادگی برای ابعاد مختلف در دستور کار بسیجیان قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در خصوص برگزاری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن خاطر‌نشان کرد: آمادگی همیشگی در برابر تهدیدات دشمن از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن است و برگزیدگان رده‌های مقاومت شهرستان در این رزمایش حضور دارند.

ابراهیمی به برنامه‌های برگزاری رزمایش دفاع از کوی و بر‌زن اشاره و اظهار کرد: فراخوانی نیروها، برگزاری کلاس‌های تئوری، پیاده‌روی در شب، برگزاری صبحگاه مشترک و حضور در نماز جمعه شهر‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بخشی از برنامه‌های ما در رزمایش دفاع از کوی و برزن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها