اعزام 220 نفر از دانش آموزان شهرستان جم به راهیان نور جنوب کشور

220 نفر از دانش آموزان شهرستان جم از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور دیدن می کنند.
کد خبر: ۸۵۸۱۹۸۵
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، فرمانده سپاه جم صبح امروزدر جلسه هماهنگی راهیان نور دانش آموزی گفت: انتقال مفاهیم دوران جنگ و فرهنگ به ویژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در زمان کنونی امری بسیار واجب و مهمی است.
سروان عبدالرضا ریزی با اشاره به اهمیت حضور دانش‌آموزان در مناطق جنگی و عملیاتی دفاع مقدس اظهارکرد: جوانان ایران اسلامی پس از یک انقلاب بزرگ در سال 57 حماسه‌ای عظیم در هشت سال جنگ تحمیلی خلق کردند که حضور در مناطق عملیاتی این دوران و لمس خاک مقدس این مناطق زیارتی ارزشمند محسوب می‌شود.
ریزی تصریح کرد: حضور مردم و به خصوص قشر جوان و دانش‌آموز در مناطق عملیاتی و مشاهده وضعیت این مناطق پس از گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی می‌تواند جرقه‌ای در اذهان عمومی باشد که جوانان ایران اسلامی تا چه اندازه پیرو ولایت فقیه و همراه نظام هستند.
مدیریت آموزش و پرورش جم نیز  به اهمیت اردوهای راهیان نور در آشنایی با دستاوردها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور سبب می‌شود تا دانش‌آموزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.
سید علیرضا سجادی زاده افزود: وانان و رزمندگان کشورمان با روحیه شهادت‌طلبی و با حمایت بنیانگذار انقلاب اسلامی و با اتکا به لطف الهی و همبستگی و وحدت در میان خودشان به اهداف بلندشان دست یافتند.
شایان ذکر است که دانش آموزان صبح فردا به مدت سه روز به مناطق جنوب کشور اعزام و از یادمان های شلمچه، هویزه، اروند کنار و ... دیدن می کنند.
انتهای خبر/
ارسال نظرات