خبرهای داغ:
توسط جهرمی‌ها صورت گرفت

اهدا طلا به ارزش یک‌میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات

معاون فرماندار جهرم از اهدا مقداری طلا به ارزش یک‌میلیارد ریال توسط مردم این شهرستان در روزهای اخیر برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۵۴۶۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، عبدالجواد رحمانیان در جهرم از اهدا مقداری طلا به ارزش یک‌میلیارد ریال توسط مردم این شهرستان برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و اظهار داشت: همیشه مردم جهرم ارادت ویژه‌ای به امام حسین (ع) داشته‌اند که در نذرها و وقف‌های آنان به‌راحتی مشاهده می‌شود.

وی افزود: دوستی حسین و خاندان رسالت باعث افتخار هر مسلمان شیعه است که ما جهرمی‌ها سعی کرده‌ایم این را در عمل نیز نشان دهیم.

رحمانیان بیان داشت: از زمان راه‌اندازی ستاد عتبات عالیات در کشور، ستاد جهرم نیز شروع به فعالیت کرد و جمعی از معتمدان این شهر این ستاد را اداره کرده‌اند و هیچ‌گاه کار و فعالیت آن در جهرم متوقف نشده است.

این مقام مسئول بیان کرد: در آخرین جمع‌آوری کمک‌های مردمی که در جهرم صورت گرفته است یک‌میلیارد ریال تحویل مسئولان عتبات عالیات استان فارس شده که برای مرمت و زیباسازی درب‌های حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

رحمانیان گفت: اعزام بالغ‌بر 250 نیروی متخصص به‌منظور بازسازی حرمین شریف و تأمین بخشی از سنگ‌های حرم مطهر امام حسین (ع) و مصالح ساختمانی برای مرمت و بازسازی حرم مطهر تنها بخشی از کمک‌های مردمی این شهرستان به عتبات بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها