اداره گردشگری فیلیپین اعلام کرد

صنعت گردشگری فیلیپین به دنبال ولخرجی ایرانی‌ها در سفرهای خارجی

مدیر بخش خاورمیانه اداره گردشگری فیلیپین با اشاره به اینکه مسافران ایرانی به صرفه‌ترند، یعنی بیشتر پول خرج می‌کنند، گفت: این کشور قصد دارد تا بازارهای جدیدی در غرب آسیا برای جذب گردشگران بیشتر به کشورش دست و پا کند.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۶۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از گلوبال تراول اینداستری نیوز، اداره گردشگری فیلیپین در نظر دارد تا بازارهای جدیدی در غرب آسیا برای جذب گردشگران بیشتر به کشورش دست و پا کند.

فرانسیسکو لاردیزابال مدیر بخش گردشگری خاورمیانه این اداره گفت: تلاش می‌شود تا جاذبه‌های گردشگری فیلیپین در کشورهایی نظیر ایران و قطر به عنوان بخشی از توسعه بازارها تبلیغ شود.

ایران و قطر از بازارهای قدیمی گردشگری فیلیپین نیستند و بیشتر گردشگران این کشور از کره، آمریکا، ژاپن، چین، استرالیا، سنگاپور، تایوان، کانادا، انگلیس و مالزی هستند.

بر اساس آمار اداره گردشگری فیلیپین، در بازه زمانی ژانویه تا جولای امسال 2589 گردشگر از قطر و 1980 گردشگر از ایران به فیلیپین سفر کرده‌اند.

لاردیزابال درباره جذب گردشگران ایرانی و قطری گفت: «این 2 کشور مسافران با کیفیت‌تری به فیلیپین می‌آورند.»

وی تاکید کرد: «ما به سمت بازارهایی حرکت می‌کنیم که پتانسیل رشد بالا و گردشگران با کیفیت‌تر دارند یعنی کسانی که اقامت طولانی‌تری دارند و بیشتر خرج می‌کنند. این بازارها تجارت و پروازهای «فرست کلاس» شما را تکمیل می‌کنند. همچنین این بازارها اتاق‌های مجلل در هتل‌ها را پر می‌کنند.»


ارسال نظرات