خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

در دوران غیبت هیچ راهی روشن‌تر از راه انقلاب نیست/اجر آزادگان از اجر شهدا بالاتر است

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه آنان که با انقلاب همکاری ندارند بدون شک خود ضرر خواهند کرد، گفت: در دوران غیبت هیچ راهی روشن‌تر از راه انقلاب نیست.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۸۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام موسی حسینی مجد در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان اسدآباد که در فرمانداری اسدآباد برگزار شد با بیان اینکه آزادگان سند مقاومت انقلاب و ایثار هستند، افزود: اجر آزادگان از اجر شهدا بالاتر است چرا که آنان با تحمل مشقت و رنج‌ها لحظه به لحظه طعم شهادت را چشیده و امیدی به بازگشت به آغوش وطن نداشته‌اند.

وی با اشاره به مجاهدت فی‌سبیل‌الله، دفاع از ارزش‌ها و ایثار آزادگان تصریح کرد: آزادگان سندی زنده، واضح و پایدار و ماندگار از خاطرات هشت سال دفاع مقدس هستند.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه از این پس ادامه راه مهم خواهد بود، یادآور شد: باید ارزش‌ها را تا آخرین لحظه حفظ کرده و در تمامی صحنه‌ها پای آرمان‌های مقدس خود بمانیم.

حسینی مجد با اشاره به اینکه آنان که با انقلاب همکاری ندارند بدون شک خود ضرر خواهند کرد، افزود: در دوران غیبت هیچ راهی روشن‌تر از راه انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه ما ادعایی نداریم که حکومت امیرالمونین است، اظهار کرد: هیچ کسی نخواهد توانست جای معصومین ر ا بگیرد اما امروز به شکرخداوند حکومت ایران اسلامی امنیت و آسایش را در کشور برقرار کرده و این امنیت و آسایش در کشورهای دیگر وجود ندارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز در این مراسم بیان داشت: آزادگان کم توقع ترین قشر در امور ایثارگران هستند.

مسعود بکایی حفظ خاطرات آزادگان را توسط عوامل فرهنگی و رسانه‌ای به عنوان خاطرات ماندگار مهم برشمرد و اظهار کرد: رسانه‌ها در ماندگار ماندن این خاطرات ارزنده از نقش موثری برخوردار خواهند بود.

در پایان این مراسم از آزادگان شهرستان اسدآباد تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات