مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) خبر داد

برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران در بوشهر

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری همایش تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیرمسئولان هفته‌نامه‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۹۰۴۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عیسی اندرخور ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: رسانه‌ها امروز ابزار قدرت، صاحب نفوذ و تأثیرگذار هستند و باید از این تأثیرگذاری آن‌ها در راستای احیای جامعه و تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی نهایت استفاده شود.

اندرخور تاکید کرد: اگر بسیج می‌خواهد رسالت جهانی‌اش را در تشکیل ارتش جهانی اسلام انجام داده و گفتمان ولایت را در جهان نشر دهد، نیاز به ارتباط قوی و همیشگی با خبرنگاران و اصحاب رسانه دارد تا دستاوردهای عظیمجهانی بسیج را بازتاب دهد.

وی خطاب به خبرنگار و اصحاب رسانه بسیجی افزود: باید قلم خبرنگار بسیجی در مقابل کفر باصلابت و بیانشان استوار باشد و نسبت به یکدیگر عطوفت و مهربانی داشته باشد و دفع حداقلی و جذب حداکثری داشته باشید.

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج به عنوان یکی از محورهای اساسی قدرت و اقتدار ملی مطرح گردیده است در تمام عرصه‌های جهاد نرم جانانه در برابر دشمن ایستاده است همان طور که در مقابل جنگ سخت هشت ساله بااقتدار ایستاد.

اندرخور بیان کرد: اگر قوانین و مقررات رسانه‌ای توسط رسانه‌ها و اصحاب رسانه رعایت نشود، لبه تیز و برنده رسانه ما را دچار مشکل می‌کند و چه بسا رعایت این احکام و بیان حتی یک جمله ارزشمند بتواند جامعه‌ای را احیا کند.

وی در پایان از همایش تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیرمسئولان هفته‌نامه‌های در روز خبرنگار خبر داد و گفت: این همایش با حضور سردار جمیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر جمعی از اصحاب رسانه این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات