خبرهای داغ:
همرزم شهدای قله شنام:

باید راه شهدا را ادامه دهیم/ امروز باید سنگرهای کلیدی علمی در جهان را فتح کنیم

همرزم شهدای قله شنام گفت: اگر اعتقاد قلبی ما این باشد که امنیت و آرامش در گرو پاسداشت خون شهدا است، باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۸۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابراهیم مولوی در یادواره 67 شهید دانش‌آموز شهرستان اسدآباد اظهار کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایش در جامعه اسلامی ایران حاکم است و این مهم را مرهون خون شهدایی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و جان باختند.

وی ادامه داد: اگر اعتقاد قلبی ما این باشد که امنیت و آرامش در گرو پاسداشت خون شهدا است، باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.
این همرزم شهدا گفت: هنوز صدای آه و ناله شهدایی که از سوز ترکش‌ها بر بدنشان، فریاد می‌زدند، در گوشمان است و ما شهدای همرزم خود را در جبهه‌های جنگ فراموش نکرده‌ایم، ولی به حاشیه رانده شدیم.
وی تصریح کرد: کسانی که ادعای ارتباط با امام زمان(عج) را داشتند امروز امام زمان خود را قبول ندارند و تنهایش گذاشتند.
مولوی با بیان اینکه تمام موفقیت‌های عملیات‌های جنگی ما در اوایل جنگ بوده است، گفت: یکی از دلایل موفقیت در این عملیات‌ها درصد خلوص نیت بالای رزمندگان ما بوده است.
وی با انتقاد از صدا وسیما در کمرنگ کردن پیروزی دیپلماسی کشور، گفت: پیروزی ایران در ایجاد روابط هسته‌ای از آن ملت ایران است.

وی گفت: این پیروزی با سرافرازی به دست آمده و باید دست در دست یکدیگر این اتحاد را حفظ کرده تا به قله افتخار برسیم.
مولوی خاطرنشان کرد: اگر امروز ما به عنوان همرزمان شهدا زنده مانده و زندگی می‌کنیم، ادامه دهنده راه شهدا هستیم و با جهاد علمی به دنبال فتح سنگرهای کلیدی علمی در جهان هستیم.
وی علی رستمی یکی از همرزمان شهدا و نویسنده کتاب های دفاع مقدس را مخزن اسرار دفاع مقدس و شهدای اسداباد خواند و گفت: سخن شیرین علی رستمی از آن سوز دلی است که شهید و شهادت را درشت مینویسیم اما درس نمیویسم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات