تضعیف موضوع ایران هراسی با مذاکرات اخیر هسته‌ای

امام جمعه موقت ساری گفت: ایران هراسی دشمن در دهه اخیر با طرح مسئله سلاح هسته‌ای شدت پیدا کرد ولی با مذاکرات اخیر این مسئله کمرنگ شد.
کد خبر: ۸۵۴۳۹۲۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

 



 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور اظهار داشت: روزه را بزرگان به سه بخش روزه ظاهری، باطنی و حقیقی تقسیم کردند.

 

وی با بیان اینکه مومنان روزه خاص گرفتند و فکر گناه را از دل و جان خود بیرون کردند، تصریح کرد: در روزه به‌دنبال آن هستیم که دل و جان خودمان را از گناه پاک کنیم و این اجازه را به هوای نفس ندهیم که هیچ‌گونه فکر گناه را به ما القا کند.

 

امام جمعه موقت مرکز مازندران افزود: در شب‌های رمضان از خداوند متعال عافیت طلب کنیم.

 

یوسف پور، یکی از مسائل مهم در ماه رمضان نزول و تلاوت قران کریم دانست و گفت: قران کریم حقیقت حضرت محمد(ص) دارد در قیامت قرآن کریم بالاترین شفاعت را دارد پس این نعمت الهی را باید حرمت‌داری کنیم.

 

وی، با بیان اینکه سال عبادی، انسانی و مومنان صالح  از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، گفت: ماه رمضان عید است این روزه و تقوا را و انچه را که در ماه رمضان به دست‌آوردید باید این داشته‌ها را ماندگار کنید و برنامه را در زندگی خودتان استفاده کنید و در طول سال با آن بهره‌مند باشید.

 

امام جمعه موقت ساری به سالروز تاسیس شورای نگهبان در سال 59 اشاره کرد و گفت: مردم از اینکه شورای نگهبان پاسدار و نگهبان اسلام است اطمینان دارند و حقانیت جمهوری اسلامی توسط شورای نگهبان تامین می‌شود.

 

وی، موضوع مهم این هفته پایان مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1 + 5 اشاره کرد و گفت: مذاکره در طول یک فرآیند طولانی به پایان رسید و بیانیه مشترک و ابلاغش شده پیروزی بزرگی برای ملت ایران خبر می‌دهد.

 

یوسف‌پور افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری جزئیات این توافق باید با وحدت و متانت خودشان را در رسیدن منافع ملی حفظ کنند که فقط با وحدت و همدلی منافع ملی قابل تحقق است و باید فرمایشات مقام معظم فصل اخطاب قرار داد.

 

وی با بیان اینکه این توافق سرانجام و پایانی خوبی برای کشور خواهد داشت تصریح کرد: ایران هراسی دشمن در دهه اخیر با طرح مسئله سلاح هسته ای شدت پیدا کرد و لی با توافق این مسئله کمرنگ شد.

 

امام جمعه ساری گفت: غربی‌ها و آمریکا که حاضر به دو تا سه سانتریفوژ را در ایران نبودند ولی در حال حاضر ایران به قدرت هسته‌ای در جهان تبدیل شده است.

 

وی ادامه داد: تحریم اقتصادی به حلقه زنگ زده تبدیل شده است و به آنها ثابت شد که ایران را نمی‌توان با تحریم و فقط با زبان تکریم با ایران مواجه شد.

 

یوسف‌پور افزود: اکنون لازم است با پشتوانه مقام معظم رهبری و حمایت مردم و همکاری مجلس شورای اسلامی و پیگیری دولت و وزارت امور خارجه این بستر به وجود آمده به سرانجام برسد تا توافق نهایی اجرایی شود.

 

وی به مشکلات منطقه و کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: در آتش اختلاف کشورهای منطقه می سوزد و سخت در اختلاف با نقشه راهی که استکبار برای آن طراحی کرده است.

 

امام جمعه موقت ساری افزود: مردم مسلمان یمن سخت گرفتار محاصره همه جانبه است و این هفته هم شعار یمن تنها نمی ماند در ایران مطرح شده است و ایران اسلامی به عنوان وظیفه اسلامی خود می‌داند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها