رئیس هلال‌احمر چالوس:

12 خودرو در حاشیه دریاچه ولشت چالوس باقی مانده است

رئیس جمعیت هلال‌احمر چالوس از آمادگی امدادگران این جمعیت برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خبر داد، گفت: 12 خودرو در حاشیه دریاچه ولشت چالوس باقی مانده است.
کد خبر: ۸۵۴۳۵۷۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

 




خبرگزاری بسیج مازندران، کردگار محمودی‌فر با اشاره به بارش شدید باران که از صبح دیروز در این شهرستان آغاز شد، اظهار کرد: خوشبختانه از این بارش‌ها تاکنون خسارت جانی به ما اعلام نشد.

وی از آب‌گرفتگی منزلی در خیابان گل‌سرخی چالوس خبر داد و افزود: امدادگران برای رفع مشکل در حالت آماده‌باش هستند و برای کمک به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر چالوس با اشاره به گرفتار شدن عده‌ای در حاشیه دریاچه ولشت، خاطرنشان کرد: پس از وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی ناشی از بارندگی شدید ساعت پنج صبح باخبر شدیم که عده‌ای از هموطنان در حاشیه دریاچه ولشت گرفتار شده و راه ارتباطی منطقه قطع شد، بنابراین با اعزام نیرو آنها را نجات دادیم اما 12 خودرو همچنان در حاشیه دریاچه باقی مانده که نیاز به اعزام لودر از سوی بخشداری و شهرداری برای بازگشایی مسیر است.

وی در پایان از قطع راه ارتباطی روستای سما در مرزن‌آباد خبر داد و گفت: در پی وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی شدید جاده سما نیز مسدود شد و علاوه بر قطع راه ارتباطی، باغ‌ها و اراضی زراعی منطقه نیز زیر آب فرو رفت که برای بازگشایی این مسیر نیز به لودر و ماشین‌آلات نیاز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها