صدور بیانیه خانواده شهدا،جانبازان وایثارگران شهرستان تنگستان درحمایت ازامام جمعه اهرم

خانواده معظم شهدا و ایثارگران تنگستان درحمایت از سخنان امام جمعه اهرم علیه اهانت کنندگان به ماه مبارک رمضان بیانیه ای را خظاب به امت شهید پرور و ولایت مدار تنگستاتن صادر کردند.
کد خبر: ۸۵۴۳۰۰۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛در متن این بیانیه آمده است امت شهیدپرور وولایتمدار تنگستان، در روز های پایانی ماه صیام وماه مناجات ودعا،شاهد نواختن موسیقی لهو ولعب تحت عنوان جشن پیروزی هسته ای توسط افرادی معلوم الحال در شهر اهرم بودیم که دل همه دوستداران انقلاب اسلامی را حاصل خون شهداست،بدرد آورد.

این بیانیه می افزاید: امام جمعه ولایی وارزشی شهر اهرم حضرت حجت الاسلام والمسلمین راستگو وظیفه خود را که روشنگری و اعلام نارضایتی عموم مردم شهیدپرور تنگستان از این برنامه مبتذل  بود در خطبه های جمعه اعلام نمودند که مراتب تشکر وقدردانی خود را از این شخصیت دلسوز که خود بومی منطقه نیز میباشند اعلام میداریم.

در این بیانیه این طور آورده شده که: برهمگان مبرهن وآشکار است که امام جمعه محبوب شهر اهرم از شخصیت هایی است که قویا از دولت تدبیر وامید حمابت کرده ودرخطبه ها نیز شادی بعد ار مذاکرات راحق مردم دانسته از دکتر ظریف وعراقچی بدلیل تلاشهای خستگی ناپذیرشان تشکر کردند.

بیانیه می افزاید: اما گروهی معدودی درشهر اهرم که سابقه روشنی در کارهای ضد ارزشی داشته ودارند با تحریف سخنان امام جمعه محترم ،ایشان رامخالف دولت ومخالف برگزاری شادی معرفی نموده ودر سایت ها وفضای مجازی مطالبی را دور از اخلاق رسانه ای منتشر نمودند.

و تاکید دارد: لذا ماخانواده های شهدا وایثارگران شهر اهرم برخود فرض دانسته از مواضع اصولی وانقلابی  امام جمعه محترم ،اعلام حمایت نموده ونیز از دادستانی محترم بعنوان مدعی العموم خواستاریم افرادی را که  در ماه مناجات ودعا وقرآن اقدام به برگزاری این اقدام شنیع نمودندو دل مردم رابه درد آوردند وحرمت ماه رمضان را شکستند پیگیری قضایی نمایند.

دراین بیانیه همچنین ضمن حمایت از دولت محترم از فرماندار محترم شهرستان تنگستان نیزخواسته شده تا از نفوذ این افراد اصلاح طلب تندرو در دستگاه های اجرایی تنگستان جلوگیری نماید تا شاهد تحقق اهداف دولت تدبیر وامید وخدمت گذاری هرچه بهتر به مردم شهیدپرور تنگستان باشیم


ارسال نظرات