خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

اجرای طرح مودت با هدف تقویت روحیه نشاط معنوی در خانواده بزرگ بسیج

فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به اجرای طرح مودت گفت: تقویت روحیه نشاط معنوی در خانواده بزرگ بسیج، ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده ها از جمله اهداف برگزاری این طرح است.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۴۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، به همت سپاه ناحيه فامنین نشست صميمي طرح مودت با حضور فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج و خانواده‌ها برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین در این برنامه اظهار داشت: ایجاد انس و الفت بین خانواده ها و کارکنان با ترویج سیره نبوی در باب مودت و تکریم خانواده ها به عنوان پشتیبان معنوی در انجام ماموریت ها، تقویت روحیه نشاط معنوی در خانواده بزرگ بسیج، ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده ها از جمله اهداف برگزاری طرح مودت است.

سروان بهادری‌یکتا افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول خیر و برکت و نزدیکی به خداست و در این ماه درهای آسمان و بهشت بر روی بندگان باز می شود و درهای جهنم بسته می شود.

وی با بیان اینکه شب های قدر از هزار ماه عبادت بالاتر است، تصریح کرد: خداوند متعال این ماه را با این خصوصیات از فضل خود برای بندگان قرار داده تا به او نزدیک شوند.

این نشست صميمي با برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي از جمله سخنراني، مولودي خواني، اقامه نماز جماعت و صرف افطار همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات