خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان کبودراهنگ؛

نشست مودت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج کبودراهنگ برگزار شد

برنامه نشست مودت با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کبودراهنگ با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۱۸۱۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در نشست مودت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در تالار معلم شهرستان کبودراهنگ برگزار شد، بیان کرد: ماه مبارک رمضان بی اجر و پاداش نیست حتی خوابیدن و نفس کشیدن در این ماه عبادت محسوب می شود.

حجت الاسلام یوسف روحانی با اشاره به روایات تصریح کرد: روزه عمل ساده‌ای نیست و تنها گرسنگی و تشنگی مایه‌ بوجود آمدن حقیقت روزه نیست، بلكه روزه بزرگترین میدان تمرین برای پاكسازی جسم از امراض گوناگون و تزكیه روان از مفاسد اخلاقی و منور كردن دل به نور خداست.

وی اذعان داشت: یک روز روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان برابر صد سال عبادت است و در این ماه درهای بهشت بر روی بندگان باز است و کسی که در این ماه خود نگهداری کند و صله رحم را به جا بیاورد این توفیق نصیب حال او می شود.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ ابراز داشت: اگر کسی در این ماه به مقدمات و اصول ماه رمضان مقید بوده و باشد مطمئناَ اصلاح وی را در پی خواهد داشت و او را به معبود واقعی نزدیک تر می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات