خبرهای داغ:
مسئول دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

نتیجه مذاکرات هسته ای هرچه باشد شکست هژمونی آمریکا را بدنبال خواهد داشت

مسئول دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: نتیجه مذاکرات هسته ای هرچه باشد شکست هژمونی آمریکا را بدنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۴۱۳۹۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه روشنگری بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان با موضوع توافقات هسته ای با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی در محل سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

مسئول دفتر تایید محتوای نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی به پیشینه ی مسئله ی هسته ای ایران به زمان قبل از انقلاب و دوران رژیم پهلوی اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها برای منافع خودشان در زمان رژیم منحوس پهلوی به ایجاد مرکز هسته ای در ایران مبادرت کردند که دو هدف عمده ی ایجاد پایگاه هسته ای در خاورمیانه برای خود و چپاول ثروت ایران در ازای این تاسیسات هسته ای را داشتند؛ با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران کار این تاسیسات علی الخصوص نیروگاه هسته ای واقع در بوشهر متوقف شد در حالی که در طرف دیگر به صدام ملعون دستور نابودی و بمباران این تاسیسات را صادر نمودند.

حجت الاسلام علی مسلم افزود: در اواخر جنگ و بعد از جنگ دولت جمهوری اسلامی به فکر بازسازی این تاسیسات افتاد و با رایزنی هایی که با کشورهای هسته ای جهان داشت در صدد تکمیل وراه اندازی این صنعت هسته ای بر آمد اما با مخالفت های شدید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی همراه بود که سبب شد هیچ کشوری حتی روسیه که در این راستا تعهد هم داشت همکاری نداشته باشند.

وی به تلاشهای شبانه روزی دانشمندان جوان هسته ای کشورمان که منجر به بومی سازی صنعت هسته ای در داخل گردید اشاره کرد و گفت: در سایه ای این تلاشها ایران اسلامی موفق شد بعنوان هشتمین کشور هسته ای در دنیا مطرح شودو به عضویت یکی از اعضای NPT در آمده و جامعه ی بین المللی و حتی دشمنان ما در نهایت ایران را بعنوان یک کشور هسته ای قبول نمایند.

حجت الاسلام مسلم در ادامه تصریح کرد: بعد از این قضیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب به شایعه پراکنی و پرونده سازی جعلی بر علیه کشور عزیزمان پرداخته و با تبلیغات منفی و دروغین خود در سطح جهان ایران را به ساخت سلاح های اتمی متهم کردند که در اثر مقاومت رهبری و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی این نقشه شوم نیز نقش بر آب شد و درنهایت دشمنان پیشنهاد مذاکره هسته ای را مطرح کردند.

حجت الاسلام مسلم در پایان با بیان اینکه بعد از گذشت دو سال از مذاکرات هستهای 5+1 با ایران، نتیجه مذاکرات هرچه باشد شکست هژمونی آمریکا را بدنبال خواهد داشت گفت:

سرنوشت ملت و کشورمان به توافقات هسته ای گره نخورده است چرا که اگر دشمنان ما سلاح نظامی و قدرت مالی دارند ما هم قدرت خدایی ، رهنمودهای رهبری و ملت مقاوم ایران که بالاترین قدرتها می باشد را داریم.

ارسال نظرات