فرمانده گروه موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه

امروز نیروی دریایی سپاه توانایی منهدم کردن تمامی ناوهای دشمن را دارد

فرمانده گروه موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه در جمع فرمندهان بسیج دشتستان گفت: امروز نیروی دریایی سپاه توانایی منهدم کردن تمامی ناوهای دشمن را دارد.
کد خبر: ۸۵۴۱۲۲۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان ، نشست سالیانه مودت از طرف بازرسی فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان، با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و برخی مسئولین اجرایی شهرستان با اجرای برنامه های قرآنی در سالن ورزشی شهدای بسیج برگزار شد.
فرمانده گروه موشکی 26 سلمان نیروی دریایی سپاه پاسداران در جمع بسیجیان گفت:وظیفه ما بسیجیان حفاظت از کتاب خدا،عترت و ولایت فقیه است که اگر به قرآن کریم و دستورات انسان ساز آن مسلط نباشیم نمی توانیم این مسئولیت خطیر را به انجام برسانیم.
سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا وجدیان افزود: امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران به عنوان بخشی از مجموعه بزرگ و توانمند سپاه،توانایی برخورد و مقابله با هرگونه تهدید و منهدم کردن تمامی ناوهای دشمن را دارد.
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان نیز تصریح کرد: کمتر انقلابی یافت می شود که بعد از گذشت 36 سال از عمر آن هیچ گونه انحرافی در ماموریت های آن پیش نیاید و روز به روز به قدرت آن افزوده شود و در مقابل دشمنان آن ضعیف تر می شوند که این به برکت حافظان اصلی انقلاب یعنی بسیج مردمی است.
لازم به ذکر است که در پایان مراسم نمازجماعت و ضیافت افطاری اجرا شد.

ارسال نظرات