خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان خبر داد:

تشرف 500 زائر بوکانی به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه بوکان گفت: همزمان با بیست و ششمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، 500 نفر از مردم ولایت مدار شهرستان بوکان به حرم مطهر امام (ره) مشرف خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۱۹۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان گفت: همزمان با بیست و ششمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی 500نفر از مردم ولایت مدار شهرستان بوکان به حرم مطهر امام (ره) مشرف خواهند شد.

سرهنگ پاسدار علی رضا مظاهری مهم ترین اهداف این سفر معنوی را تجدید میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: جامعه جوان امروز ایران نیازمند اندیشه های نابی است که بتوانند با آن فردای بهتری برای ایران بسازند که در این میان اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) که مورد توجه بسیاری از متفکران بزرگی جهانی است می تواند بهتر منبع برای این نسل از انقلاب اسلامی باشد.

سرهنگ مظاهری با بیان این‌ که در اعزام زائران بوکانی به مرقد امام خمینی(ره)بیشتر تاکید بر اعزام افرادی است که برای نخستین‌بار قصد رفتن به این سفر معنوی را دارند اظهار کرد: در طول سفر برنامه های ویژه ای برای این زائران تدارک دیده شده است تا آنان بتوانند هر چه بهتر با شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) آشنا شوند.

فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: علاوه بر اعزام 500 زائر به مرقد مطهر حضرت امام (ره)، برنامه‌های ویژه‌ای نیز در سطح شهر برگزار خواهد شد، که لازم است تمامی ادارات، نهادهادهای دولتی و خصوصی برای برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های این مناسبت تلاش و همکاری و افری داشته باشند.

کاروان عاشقان روح الله بوکان در تاریخ 13 خرداد و با مشایعت مردم ولایی و مسئولان این شهرستان عازم حرم مطهر می شوند.

ارسال نظرات