مدیرکل امور روستایی مازندران:

جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان روستایی در ساری برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران از برپایی جشنواره بازی‌های فرهنگی و ورزشی بانوان روستایی استان در ساری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۰۳۸۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

 

 




 

خبرگزاری بسیج مازندران، جان الله عبدی ، اظهار داشت: بانوان روستایی مازندران روز پنج‌شنبه این هفته با شرکت در جشنواره فرهنگی ورزشی، بازی‌های بومی و محلی مازندران را اجرا می‌کنند.

 

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان روستایی در ساری خبر داد و گفت: زنان روستایی استان در این جشنواره بازی‌های بومی استان را به نمایش می‌گذارند.

 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اینکه اعتبار برپایی این جشنواره با مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستایی تامین شده است، تصریح کرد: نقش بانوان روستایی در توسعه روستایی و ایجاد نشاط  در خانواده روستایی موثر است.

 

عبدی گفت: این جشنواره با هدف احیا بازی‌های بومی و محلی روستایی با شرکت تیم‌های شرکت کننده بانوان روستایی در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

 

مدیرکل دفتر روستایی استانداری مازندران با اشاره به تعامل به وجود آمده میان اداره کل بانوان و خانواده استانداری و دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری از تداوم برنامه های فرهنگی ورزشی ویژه بانوان روستایی استقبال کرد.

 

عبدی با بیان اینکه احیا فرهنگ های بومی می‌تواند منجر به استفاده از بخشی از  ظرفیت و پتانسیل نیروی انسانی روستا شود تصریح کرد: از ورزشکاران برتر مازنی نیز در این همایش قدردانی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: ایجاد نشاط در میان بانوان روستایی،تاکید بر نقش سازنده آنان در آبادانی روستا، ایجاد روحیه نشاط و امیدافزایی از مهمترین اهدافی است که برای این جشنواره دنبال می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها