خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

نسل سوم انقلاب با ارزش های اسلامی با جنگ نرم دشمنان مقابله می کنند

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: اقتدار و امنیت نظام اسلامی موجب شده است تا دشمنان حتی فکر ناامن کردن کشور را نداشته باشند.
کد خبر: ۸۵۱۶۷۰۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در همایش رسم هجرت سال 94 با اشاره به بررسی هندسه نظام اسلامی اظهار کرد: نسل اول نظام اسلامی موسس این انقلاب محسوب می شود که با لبیک گفتن به اسلام، ائمه اطهار(ع)، امام خمینی (ره) و قرآن با بصیرت به میدان آمدن و موجب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی افزود: موسس این انقلاب کسانی بودن که بصورت جهادی انقلاب اسلامی را بنا کردند چرا که معتقد بودند جهاد هنگامی صورت می گیرد که در مقابل دشمنانی که مانع فعالیت های جهادی می شوند، ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: موسسین انقلاب بصورت جهادی و فیزیکی با هدف مشخص انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند که باید قدر دان فعالیت های این قشر بود.

سردار خرّم خاطرنشان کرد: نسل دوم انقلاب نیز در دهه های 50 و 60 با جسم و جانشان جهاد کرده و در مقابل دشمنان اسلامی ایستاده و پیروز شدند.

وی با بیان اینکه هیچ جهادی بدون هجرت صورت نمی گیرد و هجرت مقدمه جهاد و جهاد مقدمه شهادت است، افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با هجرت جنگیدن و به میدان آمده و دشمنان کشور اسلامی را شکست دادند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: نسل سوم انقلاب اسلامی اگر چه دوران دفاع مقدس را ندیده و با جنگ فیزیکی آشنا نیستند اما با حرکت ارزشی به عرصه جنگ نرم وارد شده و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

سردار خرّم افزود: نسل جوان و دهه هفتادی انقلاب اسلامی نیز با تحقیق و آگاهی به رسالتشان باید در فهم مسائل خیلی عمیق بوده و شکاف عقلی را از بین ببرند.

وی گفت: حرکت جهاد هجرت انقلاب اسلامی برگرفته از حرکت جهادی انبیای الهی است و دشمن کسی است که در جهان به جنایات و کشتار مردم بی دفاع می پردازد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ارزش های اصل انقلاب اسلامی ثابت و غیر قابل تغییر است و نسل سوم انقلاب برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید با هجرت، فعالیت های جهادی کار خود را آغاز کند.

سردار خرّم اظهار داشت: ما پرچم دار نسل هایی هستیم که این قشر برای نجات تمامی بشریت انقلاب کرده و باید این موضوع را باور کرده و امید به تفکر و اعتقاد جهادی جوانان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری نیز با توکل به خداوند متعال و حرکت جهادی توانست نظام اسلامی را در مسئله هسته ای به شکوفایی و رشد برساند، افزود: باید این شهید گرانقدر الگوی دانشجویان و جوانان باشد.

ارسال نظرات