خبرهای داغ:
مدير كانون بسيج مهندسي سپاه خوي:

رشد اقتصادی حاصل تحقق اقتصاد مقاومتی است

مدير كانون بسيج مهندسي سپاه خوي گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي در گرو همدلي و همزباني بيشتر دولت و ملت با هم است.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۶۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷




به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مدير كانون بسيج مهندسي سپاه خوي با اشاره به منويات رهبري كه خواستار حمايت و پشتيباني ازدولت در هر زمان توسط ملت شدند، اظهار داشت: امسال برنامه هاي بسيج مهندسي با رويكرد اقتصاد مقاومتي است لذا بايد در اين بحث بین ملت و دولت یک همگرایی خاصی ایجاد شود و اگر این همگرایی ایجاد نشود طبیعتاً تأثیرات لازم را به همراه نخواهد داشت.

سرهنگ دوم پاسدار مجيد حمزه نژاد با اشاره به رقابت پذيري ادامه داد: راه اصلی توجه به موضوع رقابت پذیری در اقتصاد، نگاه و رسیدگی به بنیه و تولید داخلی است، از این رو اگر با برنامه ریزی در جهت بهبود کیفیت و ارتقا بهره وری تولیدات داخلی اقداماتی صورت گیرد، قطعا مسئله رقابت پذیری هم محقق می شود.

وي اظهار داشت: واردات بی رویه و بدون برنامه خطری در راه تحقق اقتصاد مقاومتی ومسئله رقابت پذیری است لذا مسئولان نباید به هیچ وجه اجازه ورود بدون نظارت محصولات را بدهند، زیرا اولین قربانی این اقدام تولید کشور خواهد بود.

حمزه نژاد با اشاره به دو برنامه مهم اين مديريت تصريح كرد: با برنامه ريزي دقيق و مثمره بخش بر آنيم تا در اردوهاي جهادي و طرح همگام با كشاورز با دعوت از مهندسين كيفيت برنامه ها ارتقا بخشيم.

ارسال نظرات