خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

کیفی‌سازی برنامه‌های بسیج و سپاه در سال جاری/ اثرات حلقه‌های صالحین باید در جامعه مشهود باشد

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر کیفی‌سازی برنامه‌های بسیج و سپاه گفت: اثرات حلقه‌های صالحین بسیج باید در جامعه مشهود باشد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۹۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مظاهر مجیدی در نظارت ستادی در جمع بسیجیان نهاوند اظهار داشت: هدف از نظارت‌های ستادی در نواحی مقاومت بسیج رفع ابهامات و اشکالات نظارت‌های قبلی است.

وی با تاکید بر کیفی‌سازی برنامه‌های بسیج و سپاه بیان داشت: اثرات حلقه‌های صالحین بسیج باید در جامعه مشهود باشد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: ما در بحث جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم موفق بوده‌ایم اما تلاش براین است که با برنامه‌ریزی و تعامل و هم افزایی بین اقشار مختلف بسیج و پوشش تمام بسیجیان در حلقه های صالحین و حفظ و انسجام این حلقه ها در بحث عمق بخشی داخلی نیز همین موفقیت را شاهد باشیم.

وی گفت: اولویت در بحث برون سازمانی بسیج بر جهاد فرهنگی، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، راه اندازی شوراهای امر به معروف در سطح پایگاههای بسیج است.

مجیدی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی با تاکید بر حفظ نماز جماعت، حجاب و عفاف، تحکیم روابط خانواده، ازدواج آسان و افزایش رشد جمعیت نیز از دیگر برنامه‌ها است، افزود: تقویت وحفظ انسجام، خوداتکایی و آمادگی دفاعی همه جانبه گردانهای بیت‌المقدس به منظور دفاع از کوی و برزن نیز از دیگر برنامه‌های اساسی در سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات