وعده‌ي جديد شرق

كودتاي دانشجويي!

کد خبر: ۸۵۰۴۱۶۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

یکی از متحصنین مجلس ششم و از حامیان کودتای مخملی سال 88 با یادداشتی سیاه نما در ارگان مطبوعاتی فتنه ، دانشجویان را سرخورده خواند!

احمد شیرزاد در روزنامه‌ی شرق با پيش‌بيني وقوع جريانات دانشجويي راديكال (بخوانيد كودتاچي!) نوشت:« تازماني كه وضعيتي پايدار به وجود نيايد و نهادهاي مرتبط با دانشگاه به‌خصوص نهادهاي امنيتي دچار تغيير نگاه نسبت به فعاليت‌هاي دانشجويي نشوند و آن را يك تهديد نبينند، بايد شاهد ادامه رويكرد محافظه‌كارانه دانشجويان باشيم. چنانچه فضاي ناچندان گشاده فعلي ادامه يابد دو رويكرد كلي را مي‌توان توسط جنبش دانشجويي پيش‌بيني كرد: يكي راديكاليسم و فعاليت‌هاي نامتعارف و تند كه طبيعتا عكس‌العملي درمقابل برخوردهاست. رويكرد ديگر يأس و سرخوردگي و نهي از مشاركت مدني است.»

وی پیشتربدون توجه به احتمال یاس و سرخوردگی دانشجویان رشته های مرتبط با انرژی هسته ای در اظهار نظری تعجب آور، برنامه ی صلح آمیز هسته ای کشورمان را مضر دانسته بود!!

احمد شیرزاد از اعضای جبهه مشارکت (از حامیان کودتای آمریکایی - صهیونیستی88) و همچنین از نمایندگان مجلس ششم بوده است؛ شیرزاد در سال ۱۳۸۲ صلاحیتش برای ورود به مجلس هفتم شورای اسلامی رد شد و در یک بی قانونی آشکار!! در اعتراض به رد صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان اقدام به تحصن نمود!!

گفتني است جولان فتنه‌گران در مطبوعات مجوزدار داخلي در حالي است كه دستگاه‌هاي نظارتي هيچ واكنشي از خود نشان نمي‌دهند!

ارسال نظرات