واکنش مسئول بسیج پردیس فارابی دانشگاه تهران به تمدید تحریم‌ها

کسانی که تا دیروز پیروزی برجام را جشن می‌گرفتند و دلواپسان را بی‌سواد می‌خوانند، الان کجا هستند؟

مسئول بسیج دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: به جای رسیدگی به دردمحرومین وقت دولت را صرف مذاکرات پوچ و بیهوده کردند، آنهایی که تا دیروز پیروزی برجام را جشن می گرفتند و دلواپسان را بیسواد می خوانند الان کجا هستند؟
کد خبر: ۸۷۸۹۸۶۷
|
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کسانی که تا دیروز پیروزی برجام را جشن می‌گرفتند و دلواپسان را بی‌سواد می‌خوانند، الان کجا هستند؟
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن کشاورز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت:ملت ایران از امام خمینی(ره) سیاست نه شرقی نه غربی را آموخت، آنجا که امام راحل فرمودند که سیاست نه شرقی و نه غربی را در تمام زمینه های داخلی و روابط خارجی حفظ کنید.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تاکید کردند کسی راکه به شرق یاغرب گرایش دارد هدایت کنیدو اگر نپذیرفت وی را منزوی کنید، گفت: اگر در وزارتخانه‌ها و نهادهای دیگر کشور چنین گرایشی باشد اول هدایت و درصورت تخلف،استیضاح نمایید، که وجود چنین عناصر توطئه گر در رأس امور یادر قطب‌های حساس موجب تباهی کشور خواهد شد.

مسئول بسیج دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران عنوان کرد:  وزیری که چشم امید به کمک دشمن دارد و گرایش به غرب است باید استیضاح شود، مجلس شورای اسلامی طرح استیضاح چنین وزیری را باید در فوریت بگذارد، هدف امام خمینی (ره) نابودی نظام های فاسد و صهیونیزم درجهان بود.

کشاورز گفت: مکتب اسلام ارتباط و تعامل با بشریت و دنیا را نه تنها تشویق می کند بلکه از اهداف مسلم خود می داند اما اسلام به ما آموخته که ارتباط با جهانخواران را به شدت نپذیریم بلکه برای جنگ و پیکار سخت با آنها آماده باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولین مردم را درگیر بازی‌های سیاسی خود نکنند، گفت: دولت باید پرچم دار حمایت از محرومان و مستضعفان باشد دولت باید به دنبال برقراری عدالت اجتماعی باشد متاسفانه حتی شعار حمایت از محرومان هم سرداده نمی شود.

مسئول بسیج دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران تصریح کرد: به جای رسیدگی به دردمحرومین وقت دولت را صرف مذاکرات پوچ و بیهوده کردند، آنهایی که تا دیروز پیروزی برجام را جشن می گرفتند و دلواپسان را بیسواد می خوانند الآن کجا هستند؟

کشاورز عنوان کرد: مقام معظم  رهبری تاکید کردند نقدهای منتقدان را بشنوید از آنها بخواهید بیایند تخصصی نقدهایشان را بگویند اما مثل همیشه دولت مردان درتصویب برجام عجله کردند، آقایانی که باعلما جلسه می گذاشتند و می گفتند اگر برجام را زودتر تصویب نکنیم ضرر میکنیم الآن جوابگوی ملت باشند.

وی با بیان اینکه بارها از زبان برخی از افراد معلوم الحال ندای آزادی را شنیده ایم اما این دوستان همچنان خود تعریف درستی از آزادی ندارند،افزود: در زمان هشت سال دولت  اصلاحات که بارها ندای آزادی سردادند اما جز هرزگی فکری و جسمی بارمعنایی ونتیجه دیگری نداشت.

مسئول بسیج دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: نتیجه آزادی دوران اصلاحات  این بود که بسیاری از افرادی که بازیچه ی این سیاست شدند را اکنون می توان در اپوزاسیون های منافقین و شبکه های ضدانقلاب درخارج از کشور مشاهده کرد که به مردم خود خیانت کردند و درحال حاضر نیز از فسادهای اخلاقی خود رنج میبرند وچه در زمان دولت کنونی که امروز از آزادی صحبت میکنند و فردا دستور تعلیق نشریات و مجلات را می‌دهند.

کشاورز بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند آزادی برای این نیست که هرکس هرکاری دلش می‌خواهد بکند، آزادی درحدود مقررات است، درباره افاضات برخی از همین آقایان درباب التزام به قانون سخن زیاد است.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه اگر می خواهد اعتماد مردم را از دست ندهد باید با مفاسد اقتصادی حتی اگر در مسئولان عالی رتبه دولت هم باشند قاطعانه و شفاف برخورد کند، افزود: شفاف‌سازی در معرفی جرائم برخی از مسئولین خائن اگر به وضوح به مردم گفته شود همه خواهند پذیرفت، در هر قضیه‌ای که از رهبری شنیدیم همدلی باید باشد اما اختلاف و تفرقه را از سوی دولت محترم شاهد بودیم ، رهبری فرمودند همدلی دولت و ملت هرجایی که ملت کوتاه آمدند دولت حق ملت را ضایع کرد‌.

مسئول بسیج دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران بیان کرد: ‌رهبری فرمودنداختلاف بین قوا به مصلحت نیست مسائل را بین خودتان حل کنید و  نگذارید اختلافات به مردم منتقل شود.

کشاورز گفت: امروز هشدار جریان دانشجویی به مردم بصیر ایران این است که نگذارید با حاشیه سازی و تشویش فضای جامعه شما را از اصل غافل کنند، اصل در مکتب ما همانگونه که امام فرمود مبارزه به اسلام سرمایه داری‌، اسلام مستکبرین٬ اسلام مرفهین بی‌درد و اسلام راحت‌طلبان است، اصل در این مکتب حمایت و دفاع از اسلام پابرهنگان ٬ اسلام مستضعفین و اسلام رنج‌دیدگان تاریخ است‌.

وی تصریح کرد: امت باید مواظب باشد بحث فیش‌های نجومی به آرامی در اذهان به حاشیه نرود، بحث فساد 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان به حاشیه نرود، فریاد معلمان کشور را چه کسی باید به گوش مسئولان برساند که همچنان معوقات خودرا دریافت نکرده‌اند.

مسئول بسیج دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران با بیان اینکه  نباید قرارداد ننگین کرسنت به حاشیه برود، اظهار داشت: عدم موفقیت برجام و کلاه بزرگی که بر سر دولت رفت نباید به حاشیه برود، همین می شود که بحث لغو سخنرانی یک آقا و دیگر مسائل را مطرح می کنند تا مردم غافل شوند، مسئله کنسرت را اولویت مسائل کشور می کنند آیا کنسرت برای مردم مهم هست یا معضل بیکاری، تورم، رکود‌، قاچاق.

کشاورز گفت: جریان نفاق برای تثبیت جای پای خود به دنبال این است که این فسادها را به حاشیه بکشد، آقایانی که در دولت قبل فساد 3 هزار میلیاردی را در بوق و کرنا میکردند و فریاد وامصیبتا سر می‌دادند چه شده که الآن که خود در بدنه دولت مسئولیت دارند ساکت شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار