در پی شهادت رئیس جمهور:

پیام تسلیت فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت شهادت رییس جمهور و هیئت همراه در پی حادثه سقوط بالگرد پیام تسلیت مشترکی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۶۷
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴

 

پیام تسلیت مشترک نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

حجت‌الاسلام مرهونی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت شهادت رییس محترم جمهور و هیئت همراه در پی حادثه سقوط بالگرد پیام تسلیت مشترکی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و اناالیه راجعون 

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه خادم الرضا و خادم

جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، مایه تالم و تأثر شدید گردید.

آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

عدالت‌خواهی و فسادستیزی و ساده زیستی، خستگی ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، تمکین در برابر قانون و اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان و اعلام شجاعانه آن، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام اسلامی بود. همه این صفات حسنه، برخاسته از انس او با عبادت و توسل و ثمره خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و السلام بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد امام رئوف دریافت کرد و به شهیدان والامقام، رجایی و باهنر پیوست.

به فضل الهی، نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت تدابیر و هدایت‌های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا و پشتیبانی ملت مومن و انقلابی، توفنده‌تر از گذشته حرکت آرمانی به سمت " ایران قوی" را تداوم بخشیده و دشمنان قسم خورده این سرزمین را همچنان ناکام و ناامید خواهد ساخت.

اینجانبان شهادت پرافتخار شهید جمهور و سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور محبوب و مغتنم و سایر شهدای عالیقدر این حادثه جانسوز، آیت الله آل هاشم (نماینده مکرم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز )، دکتر امیرعبداللهیان ( وزیر خارجه جهادی و انقلابی )، دکتر مالک رحمتی (استاندار خدوم آذربایجان شرقی)، سردار موسوی (فرمانده شجاع یگان حفاظت نهاد ریاست جمهوری) را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه )، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی )، خانواده معظم شهیدان، ملت قهرمان و قدرشناس ایران اسلامی و مردم شریف و انقلابی شهرستان دشتی تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات شهیدان والا مقام و همنشینی با حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را از خداوند متعال طلب می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار