خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت:

موضوع فرزندآوری و جمعیت باید فرهنگ سازی شود

حجت الاسلام حمیدرضا صالح فر گفت: پیری جمعیت و کاهش نیروی فعال جامعه آسیب های جدی برای کشور ها خصوصا ایران دارد در پی دارد.لذا این رو می طلبد که امید به زندگی در مردم کشور افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۶۰۰۲۴۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

موضوع فرزندآوری و جمعیت باید فرهنگ سازی شود

به گزار ش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام حمیدرضا صالح فر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت در جمع کارکنان سپاه شهرستان مینودشت در خصوص مساله جمعیت گفت: مسأله فرزندآوری ازمسایل مورد تاکید مقام معظم رهبری است که بسیار حایز اهمیت است؛ موضوع فرزندآوری و جمعیت هم فرهنگ‌سازی می‌خواهد و هم اقناع افکار عمومی؛ باز کردن گره‌های ذهنی و اعتقادی در این زمینه بسیار ضروری است.

وی اظهار داشت:  البته از سوی دیگر هم دولت باید امکانات و مشوق‌هایی برای کسانی قرار دهد که می‌خواهند ازدواج کنند و صاحب فرزند شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مینودشت افزود: ما نعمت‌های زیادی داریم که به چشم نمی‌آید اما وقتی نعمت‌ها دچار مشکل می‌شود اهمیتش مشخص می‌شود. فرزندآوری نیازمند مباحث فرهنگی و اقتصادی است. رسانه‌ها در زمینه فرهنگی برای اقناع باید تلاش کنند.

صالح فر تصریح کرد: پیری جمعیت و کاهش نیروی فعال جامعه آسیب های جدی برای کشور ها خصوصا ایران دارد در پی دارد.لذا این رو می طلبد که امید به زندگی در مردم کشور افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران در شرایط کنونی از جمعیتی فعال و پویا برخوردار است که یکی از زمینه های مهم اقتدار و رشد آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار