فرمانده سپاه امام صادق بوشهر:

دیدار سردار رزمجو با امام جمعه عسلویه

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به همراه جمعی از مدیران این سپاه با امام جمعه شهرستان عسلویه دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۶۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) به همراه جمعی از مدیران این سپاه در سفر خود به شهرستان عسلویه از حجت السلام سیدعلی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه دیدار و گفتگو کردند.

 

سردار سرتیپ پاسدار علی رزمجو در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد از مجموعه سپاه و بصیرت علما و ائمه جمعه اهل سنت و تشیع در ایجاد همدلی و انسجام در منطقه، تأکید کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز، ناتوان و ناامید از مبارزه سخت و نظامی با ملت و جوانان ما، جبهه خود را تغییر داده‌اند و به‌دنبال ایجاد اختلاف و اغتشاش بین مذاهب و قومیت‌های کشور هستند، که با وجود ائمه جمعه بصیر شهرستان‌هایی مانند عسلویه که میزبان و زادگاه قومیت‌ها و مذاهب مختلف است، تاکنون ناکام مانده و إن‌شاالله خواهد ماند.

 

سرتیپ رزمجو قدمت همدلی و تعامل ائمه جمعه و سپاه را به عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: علما در ایجاد این نظام نقش اساسی داشتند و تداوم آن هم به عملکرد و رفتار آن‌ها بستگی دارد.

فرمانده سپاه استان بوشهر در پایان تنوع قومی مذهبی ساکنان و شاغلان عسلویه را یک فرصت ارزشمند برای ترویج فرهنگ اسلام ، انقلاب دانست و برضرورت توجه به این امر مهم تأکید کرد.

 

امام‌جمعه عسلویه نیز در این دیدار سپاه و روحانیت را دو بال و عامل بقا و عزت انقلاب اسلامی دانست و گفت: با همکاری و تعامل نهاد امامت جمعه و مجموعه سپاه در شهرستان عسلویه شاهد وحدت خوبی بین شیعیان و اهل سنت هستیم که امیدواریم به کوری چشم دشمنان، شاهد تداوم و استحکام بیشتر آن هم باشیم.

 

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد افزود: موفقیت در حوزه فرهنگ از وحدت، همدلی و انسجام حاصل می‌شود و ما آمادگی کاملی برای هر نوع همکاری با مجموعه سپاه و صنعت در منطقه داریم تا به‌عنوان سربازی کوچک در راه دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین ناکامی دشمن از ایجاد فتنه و اغتشاش گام بر داریم.

دیدار سردار رزمجو با امام جمعه عسلویه

شایان ذکر است در پایان این دیدار فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اهدا لوحی از زحمات و تلاش‌های امام جمعه عسلویه تقدیر کرد.

پایان./

ارسال نظرات
آخرین اخبار