خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر:

خانواده پشتیبان اصلی حرکت و مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی است / گنجینه ناب و مقدس انقلاب اسلامی نیاز به صیانت و پاسداری مداوم و همیشگی دارد

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: خانواده پاسداران محور اصلی و پشتیبان محکمی برای آنها می باشند تا به نحو احسن ماموریت های خود را به انجام برسانند.
کد خبر: ۹۵۹۹۵۲۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

خانواده پشتیبان اصلی حرکت و  مجاهدت‌های پاسداران انقلاب اسلامی است / گنجینه ناب و مقدس انقلاب اسلامی نیاز به صیانت و پاسداری مداوم و همیشگی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در مراسم خانوادگی کارکنان سپاه این شهرستان در زیارتگاه پیرباد شهر نوده خاندوز ضمن عرض تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رئوف امام رضا علیه الاسلام بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران مانند گنجینه ای گرانبها و مقدس است که باید حراست و صیانت مداوم شود، که این وظیفه برعهده پاسداران انقلاب است.

وی اظهار داشت: خانواده پاسداران محور اصلی و پشتیبان محکمی برای آنها می باشند تا به نحو احسن ماموریت های خود را به انجام برسانند.

کوهستانی در ادامه با تشکر از تمامی خانواده های پاسداران گفت: خانواده ی پاسداران در تمامی ماموریت های محوله به سپاه، پشتیبان سپاه و یاری گر انقلاب بوده اند.

انتخای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار