حضور خدام رضوی در سپاه ناحیه عسلویه

سپاه شهرستان عسلویه به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت میزبان پرچم پرافتخار ومتبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)وخادمین حرم آن حضرت شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۴۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹

 

 

حضور خدام رضوی در سپاه ناحیه عسلویه

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت افتخار میزبانی خادمان امام رئوف آقا علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء نصیب پرسنل رسمی ، سربازان وظیفه و بسیجیان در سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه شد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم النبیاء(ص)  در شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم خدام رضوی در جشن زیر سایه خورشید گفت:بحمدالله طبق سنت چندسال اخیر امسال را هم توفیق داشتیم با متبرک شدن به پرچم بارگاه منوّر و ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در شهرستان عسلویه میزبان باشیم.

حجت السلام طالب سخنران حرم رضوی در این مراسم بیان کرد: بابت این توفیق خداوند متعال را سپاسگزاریم و آرزو می کنیم فرزندان غیور انقلاب اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که افتخار جان نثاری جهت امنیت و اقتدار این مرز و بوم را دارند در سایه سار الطاف بیکران خداوند و در ظل توجهات حضرات معصومین علیهم السلام تندرست و سربلند باشند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم یکی از خادمان امام رضا به ذکر مداحی مبادرت نمود و در پایان نیز پرسنل حاضر سر تعظیم در برابر پرچم بارگاه ملکوتی آن امام همام فرود آوردند و متبرک شدند.

پایان./

ارسال نظرات
آخرین اخبار