معاون اجرایی سپاه امام سجاد علیه السلام در بازدید از خبرگزاری بسیج :

روابط عمومی محورانعکاس دستاوردهای عظیم خدمت،امید آفرینی ، پیشرفت و ازخودگذشتگی بسیجیان

معاون جرایی سپاه امام سجاد علیه السلام گفت :روابط عمومی محورانعکاس دستاوردهای عظیم خدمت،امید آفرینی ، پیشرفت و ازخودگذشتگی بسیجیان است.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۵۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

سرهنگ پاسدار شهداد کناری معاون اجرایی سپاه امام سجاد علیه السلام در آستانه 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات  دربازدید ازدفتر خبرگزاری بسیج ، با بيان اينكه انعكاس عملكرد و دستاوردهاي سپاه و بسيج به ‌صورت هنرمندانه رسالت اصلي روابط عمومي‌هاست، افزود: امروز رسانه‌ هاي استكبار جهاني تلاش مي ‌كنند با پاشيدن بذر نااميدي در جامعه، نظام را با استحاله فرهنگي و سياسي مواجه كنند.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در «اطلاع دادن خدمات بسیج به مردم» در مورد ضرورت مستندسازی و رسانه‌ای شدن فعالیت‌های شاخص سپاه پاسداران و بسیج وهمچنین انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه‌ها گفت: این امر از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی  بسیج و سپاه است.

وي گفت: روابط عمومي ‌ها فعاليت‌ هاي سپاه و بسيج را در حوزه‌هاي سازندگي، فرهنگي، محرومیت زدایی، فناوري و دفاعي با استفاده از ابزار نوين رسانه‌اي به ‌صورت هنرمندانه بازتاب می دهند تا مانع مسموميت اذهان و افكار عمومي شوند.

معاون اجرایی سپاه امام سجاد علیه السلام با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در حوزه‌های محرومیت زدایی، سازندگی و فرهنگی فعالیت‌های شاخص و تاثیرگذاری دارد، گفت: مستندسازی از فعالیت‌های شاخص سپاه پاسداران و بسیج و انعکاس این فعالیت‌ها در رسانه‌ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی رده های  بسیج است ،که این معاونت با تولید آثار فاخر و با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد بسیجی ،دراین عرصه خوش درخشیده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار