حجت‌الاسلام طاها توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس روز روابط‌عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۰۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام طاها توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس روز روابط‌عمومی را تبریک گفت.


در این پیام آمده است:


بی‌تردید بخش عظیمی از این موفقیت‌ها در گرو ارتباطات هوشمندانه و ارزنده‌ای است که روابط‌عمومی‌ها با ذی‌نفعان، مردم و مسئولان دارند. دراین‌بین نقش متخصصان حوزه روابط‌عمومی در استمرار تعاملات و ارتقای سطح آگاهی و پیاده‌سازی اهداف ترسیم شده، قابل‌توجه و تقدیر است.


در عصر کنونی روابط‌عمومی و ارتباطات به‌عنوان انعکاس‌دهنده دستاوردها و دفاع از واقعیت‌ها و تریبون تنویر افکار عمومی مقابل تحریف‌ها و خبرهای دروغین و ناصواب است.


در جنگ روایت‌ها خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و روابط‌عمومی‌ها می‌توانند بیشتر و مؤثرترین نقش را در مقابل رسانه‌های بیگانه که مظهر اهداف خصمانه سردمداران استکبار جهانی هستند داشته باشند.


 ضمن گرامیداشت روز روابط‌عمومی و ارتباطات محضر همه خبرنگاران افتخاری و تمامی رسانه‌های که گویای مأموریت‌های بسیج سپاه بیت‌المقدس بوده‌اند به همکاران عزیزم در مجموعه روابط‌عمومی و تبلیغات تبریک عرض می‌نمایم ان‌شاءالله در این راه با استفاده از بهترین روش‌ها در بیان واقعیت‌ها به‌عنوان مجاهدین جهاد تبین به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و بیش از بیش با شوق، علاقه، نشاط و خدمات عملکرد و دستاورد برکات و عزت و صلابت انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات