فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نظرآباد، در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید کبودوندی، قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۴۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نظرآباد، در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید کبودوندی، قدردانی کرد. در متن پیام آمده است:
پیام قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نظرآباد از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید کبودوندی
بسم الله الرحمن الرحیم 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ».

ذات اقدس الهی را شکرگزار هستیم که در این برهه از زمان به ما فرصت داد؛ تا در آئین استقبال، وداع، تشییع، تدفین و یادبود پیکر مطهر شهید علی کبودوندی که فضای شهرمان را عطرآگین کرد، شرکت کنیم.

بر هیچ کسی پوشیده نیست، همان قدر که شهدا در میان خاکیان گمنام هستند، در پیشگاه افلاکیان شناخته شده‌اند.

در آئین تشییع پیکر شهید علی کبودوندی، به چشمِ دل دیدیم که شهدا زنده‌اند و در قهقهۀ مستانه‌شان عند ربهم یرزقون اند، نام و یاد آن‌ها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و آحاد و اقشار مختلف مردمی با نام و یاد و مرام شان مأنوس هستند.

آفرین به مردم بصیر، ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان نظرآباد که به حق با حضور چشمگیرشان از این میهمان گرانقدر، میزبانیِ خوبی کردند و خالق عظمتی سترگ در صفحات کتاب قطور تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان و حتی استان شده، موجبات یاس و ناامیدی نظام سلطه و دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی و نیز شادمانی دلدادگان انقلاب و رهبری فراهم آوردند.

به عنوان خدمتگزاری کوچک، از حضور حماسی و کم نظیر همه‌ی اقشار مردم و دست اندرکاران در این مراسم با شکوه قدردانی می‌نمایم؛ انشاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها