مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان:

حدود ۳۰۰ نفر از چهره‌های شاخص ورزش کشور عضو بنیاد نجوا هستند

حجت الاسلام والمسلمین احدی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ نفر از چهره‌های شاخص و مطرح ورزش کشور عضو بنیاد نجوا هستند، گفت: تاکنون این بنیاد در بحران های پیش آمده خدمات شایسته ای از خود نشان داده است.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۸۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم آزادسازی ۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان مرکزی کرمان که به همت نیکوکاران جامعه ورزش استان کرمان انجام شد، ضمن گرامیداشت ایام پربرکت دهه کرامت گفت: شاید بگوییم ورزشکاران از معدود اقشاری هستند که با همه وجود، قدردانی خودشان را از انقلاب اسلامی نشان دادند و متاسفانه گاهی اوقات به ورزشکاران و قهرمانان ما بی‌مهری می‌شود.

وی افزود: به جز سپاه که مردانه به میدان آمد، این ورزشکاران هستند که در میادین اصلی مبارزه روبروی اسرائیل می‌ایستند و مبارزه نمی‌کنند و با حجاب و پوشش اسلامی خودشان افتخار و نماد اسلامی و ایرانی ما را در همه جای دنیا به رخ می‌کشند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی تصریح کرد: من در هیچ موردی سراغ ندارم که مقام معظم رهبری ۱۰ مرتبه تشکر را پشت سر هم صریح و واضح از ورزشکاران داشته باشند.

وی بیان داشت: اتفاقی که امروز رقم می‌خورد، راه‌اندازی مجموعه‌ای به نام بنیاد نجوا است و نجوا مخفف مجموعه نیکوکاری جامعه ورزش ایران است و این مجموعه‌ یک مجموعه خودجوش است و وابستگی به وزارت ورزش و جایی هم ندارد.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در حقیقت در این راه، مجموعه‌های مختلفی حمایت و پشتیبانی می‌کنند؛ اما کار اصلی دست خود قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین احدی افزود: حدود ۳۰۰ نفر از چهره‌های شاخص و مطرح ورزش کشور عضو بنیاد نجوا هستند که مقام معظم رهبری وقتی فعالیت‌های بنیاد نجوا را دیده بودند، یک بار خودشان خودجوش از فعالیت‌های این بنیاد تشکر و قدردانی کردند.

وی تصریح کرد: این بنیاد تاکنون بیش از ۳۰ اتفاق و اقدام خیرخواهانه داشتند و در تمامی سیل‌ها، زلزله‌ها و بحران‌هایی که پیش آمده حضور جدی داشتند و حتی در مناطق محروم ماهیانه حضور پیدا می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین احدی بیان داشت: زندانیان بسیار زیادی به همت این مجموعه آزاد شده اند و یک تفاهم نامه‌ای را هم با اداره زندان‌ها و ستاد دیه دارند آماده می‌کنند تا امضا کنند که این یک افتخار است.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از اینکه دیدیم جمعیت چهره‌های شاخص ورزش کشورمان آنقدر زیاد شدند و دوست داشتند کارهای زیادی انجام دهند، ما به این نتیجه رسیدیم، نجواهای استانی را هم شکل دهیم که این مجموعه کاملاً مجموعه مردمی است و به همت خود قهرمانان اداره می‌شود و درحقیقت پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان تنها به عنوان ورزشکار عضو این مجموعه است.

حجت الاسلام والمسلمین احدی افزود: واقعاً خدمت کردن در سازمان زندان‌ها و شغل شریف زندانبانی انصافاً یکی از سخت‌ترین کارها است و باید خدا قوت گفت؛ چرا که مجموعه زندان‌ها به تنهایی از پس این کار بر نمی‌آید و برای این کار همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانند این بار را از دوش سازمان زندان‌ها بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار