نشستی در راستای جهش تولید و رفع مشکلات تولید کنندگان و کارخانجات مشکل دار، باحضور مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان البرز و مدیر کل استاندارد البرز صورت پذیرفت.
کد خبر: ۹۵۹۷۹۵۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علیزاده مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، ضمن تاکید بر اهمیت شعار سال و لزوم برنامه ریزی در راستای جهش تولید نقش اداره کل استاندارد، را در رفع موانعی که موجب جلوگیری از جهش تولید می‌شود، را مهم ارزیابی و رویکرد بسیجی مدیران در این راستا را اساسی معرفی کرد.


رویکرد بسیجی مدیران استاندارد در جهش تولید اثر گذار است
وی گفت: اداره استاندارد می‌تواند با کمک فناوری‌ها و دانش نوین زمینه جهش تولید را افزایش دهد.

آئینی مدیر کل استاندارد البرز گفت: لازمه حضور در بسیج داشتن روحیه جهادی است، نقش سازمان استاندارد در زندگی روزمره مردم بسیار مهم می‌باشد.
رویکرد بسیجی مدیران استاندارد در جهش تولید اثر گذار است
آئینی ادامه داد: با همت دولت انقلابی با رای ۹۷ درصدی اعضای اتحادیه آسیا- اقیانوسیه سازمان استاندارد ایران عضو این اتحادیه شده و کالا‌های تولیدی ایرانی مجوز صادرات به بسیاری از کشور‌ها را با آرم استاندارد ایران را پیدا کرده که می‌تواند به جهش تولید کمک کند.

وی افزود: همچنین این سازمان طی سال گذشته با ۶ رتبه ارتقاء به رتبه بیستم جهان دست یافته است.

در این مراسم، همچنین معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج امام حسین (ع) اداره کل استاندارد، با حضور سرهنگ پاسدار علیزاده مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز، سرهنگ پاسدار قربانی فرمانده بسیج حوزه ادارات کل و اعضای شورا و معاونین اداره کل استاندارد، انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها