خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

بسیج سازندگی از بدو تاسیس منشا خدمات زیادی بوده است/خودباوری و اعتماد از شاخصه های جوانان جهادی است

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: امروز این خود باوری و اعتمادی که در بین جوانان جهادی ما ایجاد شده است به واسطه روحیه ولایی و بسیجی این عزیزان است.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۲۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

بسیج سازندگی از بدو تاسیس منشا خدمات زیادی بوده است/خودباوری و اعتماد از شاخصه های جوانان جهادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش سراسری طلایه داران اقتصاد مقاومتی در گرگان گفت: سال 58 به فرمان امام(ره) جهاد سازندگی شکل گرفت و در جنگ نیز کمک شایانی کرد و در سال 79 که وزارت جهاد سازندگی ادغام شد بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد که منشا خدمات بسیاری شد.

وی اظهار داشت: 10 هزار عرصه مقاومتی ، 750 صندوق قرض الحسنه اشتغال زا با 40 هزار عضو ، برپایی نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی از جمله اقدامات بسیج سازندگی است.

ملک شاهکوهی افزود: 80 روستا در سال 1401 و نیمه دوم 1402 در مناطق مختلف آب رسانی شدند، بیش از 800 هزار بسته معیشتی ، 2500 سری جهیزیه، 33 هزار بسته البسه در بین نیازمندان توزیع گردید.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: امروز این خود باوری و اعتمادی که در بین جوانان جهادی ما ایجاد شده است به واسطه روحیه ولایی و بسیجی این عزیزان است.

وی در پایان تصریح کرد: از همه گروههای جهادی در استان تشکر می کنم که با کار و روحیه جهادی در جهت حل مشکلات مردم قدم بر می دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار